עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מארזים מתוקים לראש השנה – רעיונות וטיפים

מארזים מתוקים לראש השנה – רעיונות וטיפים

מארזים מתוקים לראש השנה

מדוע לדבר כבר עכשיו על מארזים מתוקים לראש השנה? כי ראש השנה עומד כבר בפתח, וזה הזמן שבו מתחילים לחשוב ולתכנן את מתנות ראש השנה שתגישו למשפחה, לעובדים, לחברים ואולי גם לעצמכם בחג. ככל שתקדימו לתכנן, כך תחסכו מעצמכם כאב ראש, כסף וזמן מיותרים בימים שלפני החג, שגם כך עמוסים במיוחד. מומחי טסה שוקולד אספו עבורכם רעיונות וטיפים חשובים שיסייעו לכם בהחלטה.

ראש השנה – החג הכי חגיגי

כמעט בכל העולם ובכל התרבויות נוהגים לציין באופן מיוחד את סיומה של שנה ותחילתה של שנה חדשה. גם בישראל ראש השנה נחשב לחג חגיגי במיוחד, בעל אווירה שונה, הדר ומסורות יפות ומרגשות. מתנות לראש השנה הפכו לחלק בלתי נפרד ממסורות אלו, ומהוות הזדמנות להביע הערכה, כבוד ואהבה כלפי האנשים הקרובים אלינו, או אלו שליוו אותנו במשך השנה האחרונה. בחירת מתנה לראש השנה היא גם המקום לחשוב על כל אחד מאנשים אלו באופן מיוחד, להקדיש זמן להתאים להם מתנה שתביע את מה שאתם מרגישים כלפיהם, ותתאים להם מבחינת אורח חיים, העדפות, ערכים, סיפור אישי, מידת הקרבה ביניכם ואופי הקשר. כאשר כל המשפחה מתכנסת לארוחת החג, המנהג היפה מאפשר לנו להביע כלפי כל בני המשפחה את הוקרתנו, בתקווה לחזק ולהעמיק את הקשרים והקרבה בינינו. גם טקס ההתכנסות במקום העבודה להרמת כוסית לחג נעשה למנהג חג מקובל, וגם הוא הזדמנות פז להביע תודה והערכה של מעסיקים לעובדים, או של העובדים לעמיתיהם וחבריהם לעבודה.

מארזים מתוקים לראש השנה – הבחירה הגמישה

כאשר בוחרים מתנה ספציפית עבור אדם כלשהו, אנו מסתכנים בכך שבבעלותו כבר דבר מה דומה או זהה, שקיבל במתנה דבר מה זהה, או שהמתנה לא תתאים לו במדויק ולא ייעשה בה כל שימוש. קשרים רבים בין חברים ובני משפחה התקלקלו או אפילו נותקו בשל "תקלות" הכרוכות בהענקת מתנות בלתי מתאימות. לעומת זאת, קשה להעלות על הדעת מקרה שבו מארזים מתוקים לא התקבלו בשמחה. לכן הענקת מארזים מתוקים לחג היא אחת הבחירות הבטוחות ביותר שתוכלו לעשות, מתנה שתוכלו לסמוך על כך שתעלה חיוך על פניו של מקבלה.

מארז מתנה לראש השנה הוא בחירה גמישה ביותר שתוכלו לקחת לכל כיוון שמתאים לכם. תוכלו להחליט מה תקציב המתנה ומה גודל המארז המתאים, מה הוא יכלול כך שיתאים במדוייק למקבל המארז, איך יעוצב וייארז, האם להביאו במו ידיכם או לשלוח במשלוח, ועוד. כך נוצרת מתנה מותאמת אישית, המשקפת את עומק היכרותכם עם המקבל. כל מארז הוא ייחודי, נראה שונה ותכולתו שונה מכל מארז אחר.

מה שמים בתוך מארז מתוק לראש השנה?

כל מה שרוצים – איזה כיף! נכון שמארזים מתוקים מורכבים בעיקר מממתקים יוקרתיים ושוקולדים, אך היום מקובל לשלב מוצרים רבים נוספים במארזים, כמו למשל – יינות משובחים, מוצרי קוסמטיקה טבעית איכותיים, כלי בית, מוצרי מזון בעבודת יד או חומרי גלם אורגניים מחקלאות וייצור מקומי, מזונות המתאימים לסמלי החג כגון דבש, סילאן ותמרים, ועוד ועוד. בדרך כלל מדובר על פינוקים יוקרתיים ויקרים שמקבלי המתנה לא ירשו לעצמם לרכוש באופן יומיומי, ולכן הם משמחים במיוחד. אם המארז ניתן מספר ימים לפני החג, חלק מהמרכיבים יכולים לשמש להכנת מאכלי סעודת ראש השנה ולשדרג אותם.

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם המארזים המתוקים לחג כיום הוא הוספת מוצרים בעלי ערך מוסף, כמו למשל תרומה לקהילה או מוצרים שיוצרו על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים. מוצרים מסוג זה ממלאים את ליבם של הנותן והמקבל כאחד, ונותנים הרגשה של עשיית מעשה טוב מעבר להנאה האישית מן המתנה.

מארזים יוקרתיים לראש השנה

מה הופך מארזים מתוקים רגילים להיות מארזים יוקרתיים לראש השנה? שני דברים – התכולה והעיצוב. התכולה של המארז יכולה להכיל מותגי שוקולד יוקרתיים כמו גודייבה, פררו רושה, מרסי, וכד'. אך היא יכולה גם לשדר יוקרה על ידי הוספת מוצרים נוספים כמו אלו שהוזכרו בסעיף הקודם – יינות טובים, מוצרי טיפוח אורגניים, ועוד. העיצוב והמראה של האריזות מסייעים בהעברת האווירה היוקרתית. סרטים ואריזות בצבעי שחור ולבן אלגנטיים או צבעי זהב וכסף, למשל, משדרים יוקרה, וכך גם הכלי שבו המארז מוגש. כל אחד רוצה להרגיש שמעריכים ומוקירים אותו, ולכן כאשר אתם מגישים מארז שנראה יוקרתי ומכיל מוצרים יוקרתיים זה מתקבל בשמחה יתרה מכיוון שהמקבל חש שהשקעתם בו ושאכפת לכם ממנו באמת.

מארזים יוקרתיים לראש השנה

התאמת מארז מתוק לחג למקבל

אז עם כל האפשרויות והמגוון, איך אפשר לבחור? אנו ממליצים להעלות מולכם בדמיון את מקבל המתנה ולנסות להיזכר בכל מה שאתם יודעים אודותיו, מכל הבחינות – גיל, מגדר, מצב משפחתי, צבעים, מאכלים וטעמים מועדפים, מקום מגורים, וכד'. כעת עליכם להעריך את מידת הקשר ביניכם – האם זהו קשר קרוב וחשוב שתרצו להשקיע בו את מיטב כספכם, או שמדובר בקרבה פחותה ואגבית יותר, שאינה מצדיקה השקעה גדולה במיוחד. ככל שהקרבה וחשיבות הקשר גדולים יותר, כך מומלץ להשקיע במוצרים יוקרתיים יותר שימלאו את המארז המתוק – יינות יקרים יותר, שוקולדים מיובאים, ממתקים איכותיים מחו"ל, מוצרי דליקטסן מפנקים, כלים נלווים מעוצבים, וכו'.

הענקת חבילות שי לראש השנה משלבת רגשות חמים כלפי המקבל עם ערך חברתי ואנושי, נוחות וגמישות עבור הנותן והזדמנות לחיזוק וחימום רשת התמיכה החברתית, המשפחתית או העסקית שלכם. מומחי טסה וצוותי חנויות הרשת ישמחו לסייע לכם בהרכבת מארזים מתוקים לראש השנה מכל הסוגים. מגוון רכיבים ומוצרים נהדרים מחכים לבחירתכם אצלנו. בואו לראות!

טסה שוקולד מאחלת לכם שנה חלומית שתגשים לכם את כל המשאלות, שנה מתוקה, שנת בריאות ואהבה!

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד