עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   איך מכינים מארז שי מתוק בשילוב ערך מוסף חברתי

איך מכינים מארז שי מתוק בשילוב ערך מוסף חברתי

מארזים מתוקים עם ערך מוסף חברתימארז שי מתוק הוא מתנה נדיבה ומחממת את הלב שכל אחד שמח לקבל ליום הולדת, חג, או כל אירוע חשוב אחר. אך מארזים מתוקים משמחים עוד יותר כאשר הם מגיעים עם ערך מוסף חברתי וכוונות טובות.

מארז שי מתוק לכל מטרה

בעשור האחרון התרחב מאד היצע המארזים המתוקים בחנויות ורשתות השיווק, שהבינו כי המארזים מהווים פתרון קל ומהיר עבור אנשים המעוניינים לשלוח מתנה לכל מטרה – עסקית, משפחתית ואישית. מעבידים שולחים חבילות שי מתוקות לעובדיהם, לקוחות לנותני שירות ובעלי עסקים ששירתו אותם היטב, ובעלי עסקים ללקוחות טובים ונאמנים, בני משפחה מפנקים זה את זה במשלוחי מארזים מתוקים בחגים, ימי הולדת וימי נישואין, ובני זוג מפתיעים זה את זה בהפתעות מתוקות בחג האהבה.

איננו מדברים על מארזי שי מתוקים של פעם, שאמנם גם הם ניתנו באהבה רבה, אך היו דלים יותר בשל ההיצע המצומצם והאפשרויות המוגבלות שהיו אז בארץ. מארזי מתנה בימינו כוללים הרבה מעבר לוואפל טוויסט ושוקולד רוזמרי, ומלאים בכל טוב – שוקולדים ממותגים, ממתקים מיובאים איכותיים במיוחד, ולעיתים קרובות גם מוצרים נלווים כגון יינות משובחים, מוצרי מזון יוקרתיים ברמה גבוהה כמו שמן זית כתית בעבודת יד, דבש טבעי, ואפילו מוצרי פינוק כגון סבונים טבעיים בעבודת יד, וכד'.

בשנים האחרונות נוסף טרנד חשוב וחיובי לעולם מארזי השי המתוקים – מארזי שי בשילוב ערך מוסף חברתי. מדובר על שילוב מוצרים במארז שנוצרו בעבודת יד של בעלי מוגבלויות מסוגים שונים, או מוצרים במחירם גלומה תרומה למטרות חברתיות חשובות.

קונים מארז שי מתוק חברתי כמתנה

ישנם אתרים ייעודיים המציגים אפשרויות רבות לרכישת מתנות עם ערך חברתי מוסף שיכולות להשתלב במארזים מתוקים. למשל, עמותת אנוש, מציעה מוצרים כמו כלי קרמיקה למטבח, תיקים, כרטיסי ברכה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואפילו מארזים מוכנים מראש, כולם מעשי ידיהם של פגועי נפש המטופלים על ידי המחלקה התעסוקתית של העמותה.

דוגמא נוספת היא סטודיו אנד ג'וי, עסק חברתי המעסיק אנשים בעלי מוגבלויות ומציע שלל מוצרים יפהפיים מעשה ידיהם, כולל נרות ריחניים, מארז תה אלגנטי, מוצרי ספא מן הטבע, ועוד.

בעמותת ״מקום קטן בלב״ מועסקים בעלי צרכים מיוחדים המייצרים או אורזים מוצרים ומארזי שי. כאשר אתם קונים ממוצריהם, אתם למעשה תורמים לעמותה ומאפשרים לה לספק שירותים וסיוע לאנשים נוספים.

עסק חברתי נוסף המציע מתנות ומארזים הוא "אופק לבן", חברה שהוקמה על ידי יזמים העוסקים בהדרכה וליווי נערים בסיכון, ושמה לה כמטרה להעניק הזדמנות תעסוקתית שווה לקהלים שונים תוך שילוב נערים בסיכון ובעלי מוגבלויות ביצירת והכנת המתנות.

עמותת מיחא, ארגון הגג של עמותות מיחא האזוריות, מטפלת בתינוקות וילדים בעלי לקויות בשמיעה, ומשלבת אותם בהכנת חבילות שי חברתיות המשלבות תרומה לקהילה.

העמותה לילדים בסיכון מפיקה לוחות שנה, כרטיסי שנה טובה ואגרות ברכה מיצירות ילדים אוטיסטים. עמותת יד שרה מציעה לוחות שנה ובהן תמונות של אמניות כאשר כל ההכנסות מהם הן קודש לרכישת ציוד רפואי שיקומי שיושאל חינם ביותר מ- 100 סניפי יד שרה ברחבי הארץ. עמותת אלון, המובילה אלפי ילדים מהפריפריה החברתית של ישראל להישגים לימודיים ולתחושת מסוגלות וערך עצמי, מציעה כרטיסי ברכה מאויירים של ילדי העמותה ומתנדביה, ורכישתם היא תרומה ישירה לפעילות העמותה.

גם חברות ממתקים עצמן תורמות לעיתים באופן ישיר למטרות חברתיות חשובות. אנחנו, למשל, מקפידים לתרום מדי שנה לעמותת "כנפיים של קרמבו," מספקים ממתקים וכיבוד לארועי העמותה ומשתלבת בעבודה עם ילדים ונוער רגילים ובעלי צרכים מיוחדים. טסה שוקולד מחלקת חבילות שי מלאות ממתקים לילדים בבתי חולים בחגים שונים, ותומכת בארגון "לקט" המספק אוכל לנזקקים. מעת לעת, אנחנו גם מפנקים בממתקים את חיילי צה"ל.

הענקת מארזי שי מתוקים בשילוב ערך מוסף חברתי היא מתנה לשני הצדדים – למקבל השי, אך גם לנותן, המזוכה במעשה טוב והרגשה טובה. כאשר אתם עומדים לשלוח מארז מתנה מתוק בכל עת שהיא ולכל מטרה, אל תשכחו את ההזמדנות להוסיף תרומה חברתית ולפזר אור בעולם.

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד