עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מארז יוקרתי לפסח – מה להביא במתנה לחג הפסח

מארז יוקרתי לפסח – מה להביא במתנה לחג הפסח

מארז יוקרתי לפסח

מארז יוקרתי לפסח הוא המתנה המושלמת לכל מארח ומארחת. איך להרכיב אותו, מה כדאי שיהיה בו ואיך לעצב אותו? הנה הטיפים מהמומחים שלנו:

פסח הוא החג החשוב ביותר מבין החגים היהודיים אחרי ראש השנה, והחג המשפחתי ביותר, שכן אין כמעט משפחה יהודית בישראל ובתפוצות שאינה מתכנסת לחגוג את החג בדרך זו או אחרת. רובנו מתארחים זה אצל זה לסדר פסח או סתם לארוחה חגיגית במיוחד, ומקובל להביא מתנה למארחים המסמלת את הוקרתנו ותודתנו על המאמץ וההשקעה. מה נהוג להביא במתנה? תלוי בקרבה, בתקציב ובטעם – המתנה יכולה לנוע מבקבוק יין יחיד, ועד למתנות גדולות מאד, אבל אחת המתנות הפופולריות ביותר היא מארז יוקרתי לפסח – מארז של שוקולדים וממתקים שופע כל טוב ומלא בהפתעות.

מדוע מארז יוקרתי לפסח הוא מתנה פופולרית כל כך?

יש לכך סיבות רבות. ראשית, האפשרות לגיוון – מארזים מגיעים בשלל גדלים ועיצובים ומכילים סוגים ורמות שונות של מוצרים, ולכן יכולים להתאים לכל כיס ותקציב. בעלי תקציב מוגבל יכולים להגיש מארז צנוע יותר, בעוד שמי שיש בידו להשקיע יותר יכול לרכוש מארז לחג גדול ועשיר. בשל הגיוון הרב, ניתן גם להתאים מארז שי לחג לכל טעם, ולכן קשה מאד לטעות עם מתנה כזו – היא תמיד תמצא חן בעיני המקבלים.

סיבה נוספת היא המראה המהודר של המארזים, המרשים ומשמח את עיניו של כל מי שזוכה לקבלו. היום קיימת מודעות רבה לעיצוב ולאסתטיקה של המארזים. בחנויות הממתקים הרציניות הצוותים עוברים הכשרה בעיצוב ואריזה, ויש להם את כל הציוד המתאים ליצירת מארז שי מעוצב יפהפה. מי לא היה שמח לקבל אורחים שבידיהם חבילת שי מתוקה מהודרת ונוצצת מלאה בכל טוב?

מה כדאי להכניס למארז שי לפסח

הגיוון הוא הדבר החשוב ביותר במילוי של חבילות שי מתוקות. הוא מאפשר לקלוע לכל טעם של בני המשפחה המארחת, ויוצר תחושה של עושר והשקעה גם במארזים קטנים וצנועים יותר. גם בתקציב נמוך, חשוב להקפיד על איכות המוצרים, ולבחור מוצרים טריים ואיכותיים ככל האפשר. אם התקציב שלכם פחות מוגבל, מומלץ להעשיר את המארז שלכם במוצרים פחות מוכרים כדי להפתיע את המארחים – שוקולדים מיובאים איכותיים, ממתקים מיוחדים מכל העולם, ועוד. מארזי שי מתוקים צריכים להכיל גם מוצרים שאינם ממתקים, כמו בקבוק יין טוב, למשל. מי שבאמת חשוב לו להפתיע יכול להוסיף מוצרי מזון מתחום הדליקטסן כמו גבינות טובות, שמן זית כתית איכותי, דבש אורגני, טחינה גולמית אורגנית, ועוד. היום מקובל אפילו להוסיף מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה טבעיים ואורגניים, כמו למשל סבונים טבעיים בריחות נפלאים.

איך מעצבים את המארז?

בדרך כלל צוות חנות הממתקים יכול לעשות זאת עבורכם, אך תוכלו להדריך אותם ולכוון אותם או אפילו לעצב מארז בעצמכם. כל חבילת שי לחג צריכה כלי מכיל לכל המוצרים, ומשם מתחילים. בוחרים כלי מתאים המתאים לטעמם של המארחים, ככל שאתם מכירים אותו, או לפחות לטעמכם האישי. היום קיימים שלל כלים למארזים, מקרטון צבעוני קשיח, דרך סלסלות קש, ועד לקופסאות מתכת או כלי קרמיקה מעוצבים. אם תבחרו בכלי מתכת או קרמיקה דקורטיבי, הם יישארו בידי המארחים לאחר שכל הממתקים יחוסלו והם יוכלו לשמש אותם לקישוט הבית או אחסון בהמשך.

כשיש בידיכם כלי מתאים, יש לרפד אותו בסרטי נייר או כל מילוי אחר, כדי לוודא שכל המוצרים יישבו במקומם באופן בטוח ולא יזוזו או ייפגעו בדרך. אחרי הריפוד מתחילים לסדר את כל המוצרים באופן אסתטי על גבי הריפוד, כאשר הרעיון הוא להראות כמה שיותר מהם ולא לכסות אף אחד מן המוצרים לחלוטין. אפשר להוסיף בשלב הזה קישוטים צבעוניים מסוגים שונים שתוכלו לרכוש בחנויות הממתקים בנוסף.

סיימתם לסדר? עכשיו הזמן לכסות הכל בצלופן כדי ששום דבר לא יזוז והכל ייראה נוצץ ומבריק. את הצלופן מסדרים כך שחלקו העליון של המארז יהיה חלק, וכל החיבורים וההדבקות יהיו בצד התחתון, בלתי נראים למקבל המתנה.

בשלב האחרון, מקשטים את הצלופן או עוטפים את המארז כולו בסרטי סאטן צבעוניים בצבעים ההולמים את הכלי והמוצרים, ורצוי גם את טעמם של המארחים.

אם אתם לא חזקים בעיצוב ואינכם בטוחים מה כדאי להכניס למארז שלכם, אל דאגה. היכנסו לחנות שלנו והצוות המומחה שלנו ישמח להגיש לכם עזרה, לייעץ ולעצב עבורכם מארזים יוקרתיים לפסח בלתי-נשכחים. חג שמח!

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד