עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מארז שוקולדים למתנה

מארז שוקולדים למתנה

מארז שוקולדים

כולנו בוחרים מדי פעם לרכוש מארז שוקולדים מהודר וטעים כמתנה לחברים, בני משפחה, עובדים או סתם אנשים טובים באמצע הדרך שאנו רוצים להודות להם או להביע את הוקרתנו כלפיהם. עם זאת, כולנו גם רוצים להיות מקוריים ולהגיש מתנה מושקעת במיוחד. אז מה כדאי לדעת כדי ליצור מארז שוקולדים שכל אחד ישמח נורא לקבל?

מארז שוקולדים למתנה – הבסיס

מגוון השוקולדים בחנויות הממתקים יכול להמם. חנות ממתקים טובה מחזיקה במלאי שלה את השוקולדים הפופולריים והמוכרים ביותר, מותגים מהארץ ומחו"ל, אך גם שוקולדים בוטיק יוקרתיים, שוקולדים מיובאים שפחות מוכרים בארץ אך אינם פחות טובים, וכן שוקולדים מיוחדים במיוצרים על ידי שוקולטיירים ישראלים בחברות קטנות ופחות מוכרות. אל תתבלבלו מכל האפשרויות, ונסו להתאים את בחירות השוקולדים שלכם לאדם שהמתנה מיועדת לו. נסו לברר או להיזכר מה הוא או היא הכי אוהבים בטעמים וצבעים באופן כללי, ואם אתם יודעים – במותגי או סוגי שוקולד וממתקים נוספים. אנו ממליצים לא לבחור בשוקולדים שאתם לא הייתם שמחים לקבל בעצמכם, אלא בשוקולדים שהיו משמחים אתכם אם היו מוגשים לכם במתנה. חשוב לגוון את סוגי השוקולדים ככל הניתן כדי להצליח לקלוע לפחות בחלק מהם לטעמם של המקבלים המיועדים. בדרך כלל מקבל מארז השוקולד יחלוק אותו עם בני משפחה, עובדים נוספים וכו', ולכן מצויין שהבחירות שלכם יענו על טעמים והעדפות שונות, ולא רק על העדפת המקבל.

מספר השוקולדים שתבחרו צריך להיות תלוי בגודל המארז, בהתאם לתקציב שהחלטתם להקדיש למטרת המתנה. איך מחליטים על תקציב? על פי היכולת שלכם, כמובן, אך גם על פי ההרגשה – כמה קרובים אתם אל המקבל המיועד של המארז? מה אתם מרגישים כלפיו או כלפיה וכמה חשובה לכם תגובתם למתנה.

שוקולדים מומלצים במיוחד למארז שלכם

אנשים רבים מאד אוהבים ברי שוקולד או וופלי שוקולד. לכן כדאי שהשוקולדים שתבחרו יכללו ברי שוקולד אהובים וטעימים במיוחד כמו שוקולד מארס, שוקולד טוויקס או באונטי, למשל. אצבעות שוקולד של הרשי, מילקה או קינדר מאד פופולריות אף הן. ישראלים משוגעים על שוקולד מקופלת, ואף מארז שוקולדים ישראלי אינו שלם בלעדיו.

טבלאות שוקולד שלמות גם הן חובה במארז שוקולדים, וכאן ניתן להפתיע בשוקולדים איכותיים במיוחד כמו שוקולד לינדט, מותג שוויצרי מעולה המציע המון טעמים ומילויים לטבלאות השוקולד שלו. גם טבלאות השוקולד של מותגי היידי או רגוסה המוכרים פחות בישראל אך ידועים ומוערכים מאד באירופה יכולות לספק בחירה מיוחדת ומוצלחת המתאימה במיוחד לחובבי הגורמה והקולינריה הגבוהה. אחד מן המותגים המיובאים המועדפים עלינו הוא שוקולד מילקה, המגיע בטבלאות שוקולד ללא תוספות, עם אגוזים, מילויים משוגעים (בראוניז, קרמל ואפילו עוגיות אוראו!!), ועוד. הכי כיף – חברת מילקה מציעה את השוקולד שלה כאשר הוא משולב גם בעוגיות מסוגים שונים, כמו עוגיות שוקולד צ'יפס נימוחות ונפלאות, למשל.

אל תדלגו על הפרלינים! הם מהווים את פסגת אמנות השוקולד ומגיעים לרמות יוקרה ואיכות מקסימליות בתחום. פרלינים נפלאים מיוצרים על ידי חברת גודייבה המפורסמת, או חברת פררו רושה, המציעה קופסאות פרלינים בטעם הקלאסי או בטעמים שונים הכוללים גם את כדורי הרפאלו שלהם הטעימים בטירוף.

בחירות שוקולד מיוחדות על פי גיל מקבל המתנה

קחו בחשבון שלאנשים בגילאים שונים טעמים והעדפות שונות, גם בשוקולד. ככל שמקבל המתנה מבוגר יותר, כך הספיק לפתח את החיך שלו כך שיהיה מסוגל ליהנות מטעמים ייחודיים ומגוונים יותר. על פי נסיוננו, אדם מבוגר יעדיף שוקולדים איכותיים ויוקרתיים יותר, בעיקר בטעמים מרירים ובתוספת מילויים כגון ליקרים, וויסקי וכד'. לעומת זאת, צעירים יותר יעשו לכם פרצוף אם יידרשו לטעום שוקולד מריר עם וויסקי. עבור אדם צעיר, יתאים יותר מארז שוקולדים הכולל סוגי שוקולד שילדים מכירים ואוהבים. אפשר לפנק אותם בביצת הפתעה של קינדר, בסוכריות שוקולד של m&m, בעוגות פופטארטס אישיות בטעמים שונים, וכו'. בעוד שילדים, נוער ומבוגרים צעירים ישמחו לקבל מארז שוקולדים הכולל גם הפתעות לא-שוקולדיות כמו סוכריות גומי ודובים, מסטיקים מגניבים, מרשמלו וחטיפים, מבוגרים יותר יעריכו דווקא פינוקים ותוספות כמו בקבוק יין משובח או ליקר.

עיצוב מארז שוקולדים

נכון, הטעמים הם הקובעים, אך הנראות של המארז אף היא חשובה. עיצוב נכון של המארז יוסיף מאד לשמחתם של מקבלי המתנה ויעורר התרגשות והוקרת תודה מיוחדים. לכן כדאי לחשוב גם על הצבעים המתאימים למארז, גם בבחירת השוקולדים וגם בעטיפה ובקישוטים הנלווים, על המיכל שבו יונחו השוקולדים – סלסלת קש? קופסת מתכת מעוצבת? קופסת קרטון יפה?, סרטי ונייר או צלופן העטיפה, וכל אלמנט עיצובי אחר שייעשה בו שימוש.

אם אתם מאבדים את הראש בחנויות ממתקים ומתקשים לבחור לבד, התייעצו עם צוות החנות המנוסה שיידע להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים ולסייע באריזה מרשימה כך שתצאו עם מארז שוקולדים שכל אחד ישמח לקבל. פנו אלינו למידע נוסף בנושא.

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד