עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   שוקולד לסילבסטר – חוגגים שנה חדשה בשיא המתיקות

שוקולד לסילבסטר – חוגגים שנה חדשה בשיא המתיקות

שוקולד לסילבסטר

שנת 2020 היתה לכל הדעות שנה קשה ומבאסת נורא. לכן חגיגות הפרידה ממנה צפויות להיות השנה פרועות ושמחות הרבה יותר מהרגיל, עם מסיבות סילבסטר לוהטות ואירועי קבלת השנה החדשה שיביעו את התקווה לשנת 2021 טובה ושמחה יותר. אם כבר התחלתם לתכנן את המסיבה שלכם, אתם עושים בחוכמה – יש הרבה מה להכין וכדאי להתחיל מוקדם ככל האפשר. כדי להבטיח שהאורחים שלכם לא ישכחו את המסיבה שלכם במהירה, תכננו גם הפתעות מתוקות ועינוגי שוקולד מפנקים שיגרמו לכל האורחים לשלוף את הטלפונים, לשתף את התמונות בלי סוף ולדבר על המסיבה שלכם עד הסילבסטר הבא. אספנו עבורכם את הרעיונות המגניבים ביותר מהמומחים שלנו בטסה.

כובעי מסיבה – משוקולד!!

הגישו לאורחים שלכם כובעי מסיבות שיוכלו גם לאכול! איך עושים אותם? פשוט – ממיסים שוקולד ומוזגים אותו לתוך חרוטי בריסטול או אפילו גביעי גלידה. אחר כך מוציאים מן התבנית, ונותרים עם חרוטי שוקולד שאותם מקשטים בנצנצים, זהבים ופונפוני-נייר, סוכריות צבעוניות, כותבים עליהם בקרם את השנה או ברכת שנה טובה, ועוד. אפשרות נוספת – להשתמש בגביעי יוגורט כתבניות ולמזוג לתוכם שוקולד, ובנפרד עיגולי תחתיות שוקולד. הופכים את הגביעים במרכז התחתיות, ומקבלים כובעי קוסמים משוקולד, שגם אותם, כמובן, רצוי מאד לקשט בטירוף.

מוס שוקולד לבן בכוסות

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים למסיבה, ועל השולחן עומדות כוסות קוקטייל יוקרתיות, מקושטות בסרט משובץ, מלאות במוס לבן-מושלג אוורירי, שמעליו מפוזרות סוכריות כסופות עדינות – תוכלו לעמוד בפניהן ולא לטעום? כמובן שלא. וגם האורחים שלכם לא. מוס שוקולד קל מאד להכין, ואם מכינים אותו משוקולד איכותי, הטעם והארומה שלו יכולים להיות משכרים ונפלאים. ההכנה והקישוט לא יגזלו מכם זמן רב, והשדרוג למראה ורמת המסיבה הוא אדיר. היום, עם המצאת שוקולד בלונדי והשוקולד הוורוד, אפשר גם לשחק עם צבעים והאיכויות ולהציע לאורחים פתיח מתוק מפנק ביותר וחוויה אסתטית מושלמת.

מוס שוקולד לבן

עוגיות מזל לשנה החדשה, טבולות בנצנצים אכילים

הכינו איחולים לשנה החדשה על פני פסי נייר קטנים. הכניסו אותם לתוך עוגיות מזל ואפו (אם אין זמן, אפשר גם לקנות עוגיות כאלה, לא נורא). כאשר העוגיות מוכנות, צפו אותן בזיגוג שוקולד לבן או כהה בחציין, ופזרו עליו נצנצים אכילים, סוכריות לבנות או כסופות קטנטנות או כל קישוט אחר שמתאים לעיצוב המסיבה שלכם.

עוגיות אוראו מצופות בצורת שעונים או עוגת שוקולד מקושטת כשעון

המיסו שוקולד ומיזגו לתבנית שקעים קטנים. לכל שקע מלא בשוקולד המומס, הכניסו עוגיית אוריאו, כך שתצופה מכל צדדיה. הקפיאו עד שמתקשות, ואז הוציאו בזהירות מן השקעים ונקו מסביב. בעזרת טוש אכיל או קיסם טבול בשוקולד מומס, ציירו מחוגי שעון על גבי פני העוגייה. את השעות שמסביב תוכלו ליצור באמצעות סוכריות קטנות בצבעים הפוכים לצבע הזיגוג.  

כדורי שוקולד לבן עם שמפניה

במקום כדורי שוקולד רגילים, הכינו כדורי שוקולד לבן, אך הפעם אל תיצרו כדור שלם, אלא צרו שני חצאי כדור, צרו חלל קטן עם האצבע באחד החצאים, ושיפכו לתוכו מעט שמפניה, ואז סיגרו היטב בעזרת החצי השני. כך תקבלו כדורי שוקולד מלאים בשמפניה שתתפוצץ לאורחים בתוך הפה כשינגסו בכדור.

פונדו שוקולד לטבילת עוגיות, קוביות עוגה או כעכים (ביגל'ה)

ישנם מתכונים נפלאים ברשת לפונדו שוקולד. הכינו פונדו כזה, אפשר גם משוקולד לבן, והגישו על גבי פלטת חימום קטנה, כדי שלא יתקשה. לצידו הגישו קוביות עוגת ספוג על שיפודים קטנים, עוגיות או ביגל'ה שניתן לטבול בתוך הפונדו החם.

פונדו שוקולד

תותים ופטל בציפוי שוקולד

תותים עם שוקולד הם כמובן קלאסיקה, ואפשר לגוון בימינו עם שוקולד ורוד או לבן, כדי שייראו חגיגיים יותר מהרגיל. גיוון נוסף שניתן לעשות הוא לטבול פטל במקום תותים בשוקולד, ולהפתיע את האורחים שלכם שדבר מה שלא טעמו בשום מקום אחר ויהיה מקורי במיוחד.

שוקולד על מקל או כפית

המיסו שוקולדים איכותיים ומזגו לתוך תבניות פלסטיק קטנות בצורת קוביות, קונוסים, לבבות, כוכבים או כל צורה אחרת שמוצאת חן בעיניכם ומתאימה למסיבה שלכם. הכניסו שיפוד קטן או מקל ארטיק למרכז כל תבנית, והניחו לצינון. כאשר השוקולד מתקשה, הוציאו מן התבנית. ניתן גם לטבול ולמלא כפיות חד-פעמיות בשוקולד המומס ולצנן, ולאחר מכן להגיש על גבי מגש מקושט יפה, עם או בלי קרם שוקולד וסוכריות שהאורחים יוכלו לטבול בהם את השוקולדים המוכנים.

כדורי שוקולד על מקל

כדורי פופטארטס מצופים בשוקולד בצבעים שונים

אם יש לכם מכשיר ליצירת פופ-טארטס, עוגות קטנות בצורת כדורים, הכינו כאלה וגלגלו אותן בתוך ציפוי או זיגוג שוקולד בצבעים שונים, ולאחר מכן בסוכריות, קוקוס או נצנצים אכילים.

מקארונים לבנים משוקולד גנאש בצורת לבבות

מקארונים הם להיט בשנים האחרונות, בעיקר בשל העובדה שהם מצטלמים נהדר. אם יש לכם זמן וכח, הכינו מקארונים יפים ולבנים משוקולד גנאש, וצרו להם צורת לבבות או כוכבים במקום הצורה המסורתית העגולה, כדי שיצאו חגיגיים ויפים במיוחד. גם אותם, כמובן, ניתן לצפות או לקשט.

קוביות ג'לי שמפניה ותותים שקופות עם קיסם ופונפון לקישוט

הכינו תותים קצוצים בשכבה של כ-2 ס"מ בתבנית, ושפכו אליה סירופ ג'לטין. צננו במשך כשלוש שעות במקרר. הוציאו, והכינו כמות יפה נוספת של סירופ ג'לטין, הפעם – עם תוספת שמפניה ואפשר גם ג'ינג'ר אייל. שפכו את הסירופ הנוסף על גבי שכבת הג'לטין הראשונה. הכניסו שוב למקרר לצינון. חיתכו קוביות מן התבנית, הכניסו לתוך כל אחת מהן קיסם ארוך מקושט בסרטי כסף או זהב.

 

אהבתם את הרעיונות שלנו? שתפו את המאמר כדי שגם אחרים יהנו.

אנו מאחלים לכם שנה אזרחית חדשה מלאה בריאות, שמחה ומזל טוב!

שנה חדשה - מסיבת סילבסטר

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד