עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   איך בוחרים חנות שוקולד טובה?

איך בוחרים חנות שוקולד טובה?

חנות שוקולד

לכל חובב ממתקים יש חנות שוקולד שאהובה עליו במיוחד, ושאליה הוא חוזר בכל פעם שהוא צריך למלא את מאגר הממתקים שלו. איך בוחרים את חנות השוקולד הכי מתאימה לכם? הנה כמה קריטריונים שיכולים לעזור:

חנות שוקולד טובה – מה זה אומר?

כמובן שהתשובה היא אינדיווידואלית, וכל אחד מחליט על פי טעמו והעדפותיו האישיות. אך ישנם בכל זאת קריטריונים שכדאי לשקול וסטנדרטים שלא כדאי לרדת מהם.

חנות שוקולד מגוונת ועשירה

לכל אוהבי השוקולד משיכה לשוקולדים וממתקים מסויימים, אליהם הם חשים נוסטלגיה, או שהם טעימים להם במיוחד. אך בנוסף עליהם, חובבי שוקולד רציניים אוהבים גם לנסות דברים חדשים ולטעום מוצרי שוקולד שעוד לא יצא להם להכיר. לכן כאשר אתם בוחרים חנות שוקולד מועדפת, כדאי שתהיה מגוונת ככל האפשר, ותציע שלל ממתקים ושוקולדים מסוגים שונים ומיצרנים שונים. בדקו אם חנות השוקולד מציעה מותגים מפורסמים לצד מותגי בוטיק ייחודיים, האם היא מציעה שוקולדים מותאמים להעדפות מיוחדות כגון שוקולדים טבעוניים, שוקולדים אורגניים, וכד'. האם החנות שאתם בוחנים נוהגת להוסיף למלאי שלה מוצרים חדשים ועונתיים באופן תדיר? האם אתם יכולים לסמוך עליה שאם יוצא מוצר חדש של מותג השוקולד האהוב עליכם, הוא יופיע תוך זמן קצר גם על מדפיה? האם מגוון המוצרים בחנות השוקולד יכול לענות על כל הצרכים שלכם – שוקולדים לילדים, מארזי שי מתוקים, שוקולדים למתנות, וכו'?

טריות, הקפדה על הגיינה ואסתטיקה

כל חנות מזון, וחנויות ממתקים בפרט, מחוייבות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של ניקיון וטריות שנקבעו על ידי משרד הבריאות ובתקנים המקובלים בעולם. אף אחד לא רוצה לנגוס בשוקולד מעופש שתאריך התפוגה שלו עבר מזמן, ואתם בטח לא רוצים לתת אותו כצ'ופר לילדים שלכם. בדקו את רמת הניקיון בחנויות שוקולד שאתם מבקרים בהן. קחו ליד מספר מוצרים אקראיים ובדקו את תאריכי התפוגה שלהם. אם מוצגים ממתקים בתפזורת הנמכרים על פי משקל, תוכלו לשאול מתי הוחלפו לאחרונה. חנות שוקולד המכבדת את עצמה תקפיד שכל המוצרים הנמכרים בה נשמרים בטמפרטורה ורמת לחות מתאימות, על צחצוח החנות והמדפים, וגם המחסנים שהלקוחות לא רואים בדרך כלל.

בנוסף, חנות שוקולד טובה היא גם תאווה לעיניים, וצריכה לספק גם חוויה אסתטית נהדרת. האם תענוג להסתכל על חנות השוקולד שאתם מבקרים בה? האם אתם נהנים גם ממראה עיניכם ולא רק מן הריחות והטעמים? 

צוות שעבר הכשרות, ושירות אדיב וסבלני

צוות חנות שוקולד צריך להכיר מגוון רחב מאד של מוצרים, לדעת איפה כל אחד מהם נמצא בחנות וכמה שיותר אודותיו. הצוותים צריכים להיות בעלי יכולת עיצוב והתאמה אישית, מכיוון שהם מסייעים ללקוחות להכין מארזי מתנה וחבילות שי לחגים. הצוותים צריכים להיות סבלניים כלפי כל הלקוחות, במיוחד לילדים המבקרים בחנות. הם חייבים לדעת לענות על כל השאלות ולעשות זאת באדיבות ובחמימות.

חשבו על איך הרגשתם בחנות השוקולד שביקרתם בה – האם הרגשתם שהתקבלתם בברכה ובחיוך? האם אנשי הצוות בחנות גילו סבלנות וידע, וענו על שאלותיכם במלואן? האם סייעו לכם לקבל מענה לצורך שלכם ומלאו את מבוקשכם? האם יצאתם בהרגשה טובה ונעימה מן החנות?

לא מספיק להחזיק מלאי יוקרתי ומיוחד של שוקולדים. שוקולד הוא עניין של רגש, פנטסיה, אהבה וסיפוק. חנות שוקולד צריכה להרגיש כמו בית עוטף, לתת לכם תחושה שתמיד שמחים לקבל, לארח ולהכיל אתכם. חנות שוקולד טובה מכשירה את העובדים שלה הן מבחינת שירותיות, והן מבחינת ידע. היא בוחרת אותם ומעניקה להם כישורים נוספים כמו יכולת עיצוב וחוש אסתטי, תשומת לב לפרטים, הקפדה על ניקיון, ועוד.

שירותים נוספים

האם חנות השוקולד שבחרתם מעניקה שירותים נוספים מלבד מכירת ממתקים טעימים? האם קיים שירות אונליין או שירות משלוחים כדי שלא "תיתקעו" בשעת הצורך? האם היא מספקת גם מוצרים נלווים כגון מוצרי אפייה ועיצוב קולינרי? או מוצרי "הפתעות" למילוי מארזי השי המתוקים שלה? חשוב שחנות השוקולד האהובה עליכם תציע לכם את מירב השירותים כדי שיהיה לכם הכי כיף ונוח בעולם לקנות בה.

 

ביקרתם כבר באחת מחנויות השוקולד הנפלאות שלנו? בואו לבקר ואמצו אותנו כחנות השוקולד המועדפת שלכם.

 

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד