עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   כלים להכנת ממתקים תוצרת בית

כלים להכנת ממתקים תוצרת בית

כלים לממתקים תוצרת בית

מאמרים רלוונטיים נוספים:
איך מכינים כדורי שוקולד מוצלחים וממכרים
פעילויות לילדים בחופש הגדול ובזמן בידוד – עם ממתקים!

עוגת יום הולדת – טיפים ומתכון לעוגה טעימה וחגיגית במיוחד

אין כמו ממתקים להמתיק כל חוויית אירוח או חגיגה בין אם מדובר ביום הולדת או פשוט רצון לפנק. רבים מצטיידים בממתקים כדי לשדרג את המאורע ומשלימים גם בממתקים תוצרת בית. לאחר שרכשתם את כל חומרי הגלם הדרושים להכנת המתוקים כמו שוקולדים למילוי וסוכריות לציפוי, הגיע הזמן להתאבזר בכלים שמתאימים לבישול ואפייה להכנת הממתקים.

מלאכת הזילוף

זילוף עושה הבדל במבחן התוצאה ויצירת ממתק שהוא סוג של יצירת אמנות ואין גבול לדמיון בזילוף. על מנת לזלף כמו שצריך בין אם מדובר בזילוף מקצועי של סוכריות ורוזטות או קישוטי קצפת, מרנג וקרמים, יש להצטייד בצנטר מתאים. צנטרים איכותיים עשויים ממתכת כמו נירוסטה, שהינה בעלי עמידות גבוהה לזילוף מקצועי ומוצעים במגוון גדלים וסוגים כמו למשל, צנטר כוכב, סנט הורנה, סולטן משונן, שתי וערב הכל תלוי באפקט הזילוף המבוקש.

מד חום לטמפרור של שוקולדים

רכשתם אריזות שוקולד איכותי בטעם אהוב ועכשיו אתם רוצים להכין ממנו מתוקים טעימים כמו למשל טראפלס? מד שוקולד למדידת טמפרטורת השוקולד ולביצוע פעולת הטמפרור הוא אביזר חיוני עבורכם. הטמפרור משפיע על הטקסטורה של השוקולד, הטעם ואפילו על המראה שלו. לרוב ממיסים את השוקולד ורק לאחר מכן מתחילים "לשחק" עמו בטמפרטור בין אם על השיש ואפילו במיקורגל ולאחר מכן בערבוב מיוחד בקערה. חשוב להגיע לטמפרטורה הנכונה שנקבעת לפי סוג השוקולד, כך ששוקולד חלב מטמפררים ב-30 מעלות, שוקולד מריר ב-31 מעלות ולבן ב-28 מעלות ועל מנת להגיע לטמפרטורה המדויקת יש להצטייד במד טמפרטורה לשוקולד שיראה לכם בדיוק מהי הטמפרטורה כך שתדעו שהגעתם לטמפרטורה הנכונה, אפשר להפסיק לטמפרר וניתן להמשיך בהכנה. יש אפילו לקקני שוקולד משולבים מד חום שאפשר להניח בתוך סיר שוקולד ולהפעיל את חיישן הטמפרטורה. אבל לרוב נצטייד במדי חום (אפשר גם דיגיטליים) שמתאימים עד 200 מעלות.
אביזר חיוני נוסף לפעולת הטמפרור הוא שפכטל גמיש עשוי נירוסטה לשוקולד שיקל עליכם בביצוע המשימה.

משוקולד נעשה פרלין

מארזי שוקולד איכותיים הם המפתח להרבה מאוד מוצרים המבוססים על ממתקים שניתן להכין בבית כמו למשל, קאפייק, מאפינס ואפילו גלידות שוקולד הום מייד. כדי להכין מהם את הממתקים הטעימים הללו נצטייד בתבניות מתאימות כמו תבנית סיליקון לשוקולד שאידיאלית להכנת פרלינים במגוון טעמים. הסיבה לכך היא גמישות, עמידות היא לא שבירה כמו חומרים אחרים, ניתן לשמור אותה גם במקרר במידה והמתכון כולל גם קירור או הקפאה, היא בעלת יציבות תרמית גבוהה ועמידה גם בטמפרטורות חימום גבוהה, ניתנת לניקוי גם במדיח כלים ואפשר לקפל אותה בקלות ולחסוך הרבה במקום והיא גם לא משחרר ריחות או מעלה עובש. אפשר למצוא תבניות סיליקון בצורות לפי למשל צורת הפרלין המבוקשת כמו לבבות. אם תרצו להכין ארטיקים משוקולד תוכלו להשתמש בסט סיליקון טבליות עם שקעים להכנת ארטיקים משוקולד מעוצבים וטעימים מחומרים איכותיים שאתם בחרתם מראש ואפשר כמובן לבחור שוקולד בטעמים כמו פיסטוק, פירות יער, קרמל וכל טעם אהוב וליצור ממנו את הארטיקים הטעימים האלה.

הסיר האיכותי שעושה הבדל

על בן מארי שמעתם? כדי להמיס שוקולד ליצירת ממתקים בדרך יעילה ונוחה תוכלו להשתמש בסיר ומעליו קערה כדי שהאדים של המים הרותחים בסיר ימיסו את השוקולד. חשוב להצטייד בסיר איכותי למשל מנירוסטה שנחשבת מאוד אמינה ועמידה כאשר גודל הסיר תלוי בהמסה ואפשר במקרים רבים גם להשתמש רק בקלחת מנירוסטה המתאימה להמסת שוקולד עם חמאה או שמנת. אל תשכחו להצטייד גם בכף מעץ לערבוב כי העץ לא פוגע ולא מגרד את המתכת.

הכינו הכל לקראת ארוחת הממתקים שלכם ואל תשכחו להזמין ממתקים איכותיים וכלים עמידים.

 

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד