עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   סיטונאות ממתקים – מדוע זה כדאי?

סיטונאות ממתקים – מדוע זה כדאי?

סיטונאות ממתקים

סיטונאות ממתקים היא עניין משתלם ללקוחות עסקיים או ללקוחות המעוניינים לבצע רכישת כמות גדולה של ממתקים. מה כדאי לדעת אודות סיטונאות ממתקים ומדוע היא כל כך כדאית? המומחים שלנו מסבירים:

סיטונאות ממתקים – יתרון בנוחות

כאשר אתם מתכננים אירוע רב-משתתפים, מסיבה גדולה או מפגש עסקי רחב-היקף, סיטונאות ממתקים היא הפתרון הנוח ביותר עבורכם. סיטונאי ויבואני ממתקים בישראל מציעים אפשרויות רכישה נוחות וקלות של ממתקים לאירועים שיחסכו לכם זמן רב. הם בעלי ניסיון רב במכירה סיטונאית, ולכן יכולים לסייע לכם בבחירת המוצרים – הממתקים, השוקולדים והחטיפים, ובתכנון הכמות שלה תזדקקו. הם יכולים להמליץ לכם על המוצרים המתאימים ביותר לאירוע שלכם על סמך היכרותם עם השוק ומכירות קודמות לצרכים זהים לשלכם. הם מכירים את כל הטרנדים החמים ויודעים מה הכי פופולרי בקרב כל אוכלוסייה וכל קבוצת גיל.

אצל ספקי סיטונאות ממתקים תמצאו בדרך כלל מלבד ממתקים, מוצרים נוספים שתזדקקו להם, כמו למשל קישוטים למסיבות, בלונים לימי הולדת, כלי הגשה חד-פעמיים, מוצרי אפייה, ועוד. כל העסקה ממתבצעת במקום אחד, מבלי צורך לחתת רגליים ממקום למקום ולמצוא שוב ושוב חנייה. המוצרים שבחרתם ייארזו על פי בחירתכם ויישלחו אליכם בפעם אחת, תוך זמן קצר יחסית, מכיוון שסיטונאי ממתקים כבר ערוכים ומנוסים במשלוח כמות גדולה של מוצרים. כמובן שאם אתם לקוחות עסקיים המשלבים ממתקים וחטיפים במוצרים שלכם, שיקול הנוחות רלוונטי עבורכם על אחת כמה וכמה, מכיוון שאתם מבצעים רכישות חוזרות באופן תדיר.

קניית ממתקים בסיטונאות – יתרון במחיר

מעבר לנושא הנוחות, סיטונאות ממתקים היא עניין משתלם ביותר כלכלית. אתם למעשה חותכים את פערי התיווך של חנויות הממתקים וקונים ישר מן הספק או היבואן, ולכן חוסכים אחוזים ניכרים בעלויות. ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של מוצרים, כך סביר להניח שתקבלו הנחות נוספות ומחירים טובים אף יותר מן הסיטונאי. לא משנה אם בכוונתכם לרכוש שוקולדים מיובאים יוקרתיים, או סתם סוכריות גומי, מסטיקים, מרשמלו וטופי. בכל נקרה, סביר להניח שתשלמו בסופו של דבר הרבה פחות משהיתה עולה לכם אותה הקנייה בחנות ממתקים רגילה.

חטיפים בסיטונאות וממתקים – יתרון בטריות

ברוב המקרים, לחטיפים וממתקים הנמכרים בסיטונאות יתרון משמעותי בטריות על פני אלו הנמכרים בחנויות הממתקים, במרכולים ובמכולות וקיוסקים שכונתיים. הסיטונאי הוא החוליה הראשונה בדרך כלל בשרשרת קבלת המוצרים מן המפעלים השונים בארץ ובעולם. כדי למוכרם בחנויות ובסופרים, יש להעביר את הממתקים והחטיפים לחברת הפצה, להסיעם ולהעבירם למחסנים, ואחר כך לסדרם על גבי המדפים בחנויות, וזה לוקח זמן. בנוסף, תחלופת המוצרים אצל הסיטונאי גדולה יותר, והוא מקבל באופן קבוע סחורה חדשה. לכן, כאשר אתם רוכשים את הממתקים בסיטונאות, אתם חוסכים זמן ומקבלים את המוצרים הטריים ביותר. לטריות משמעות רבה בטעם ובאיכות שוקולדים וממתקים, ובקריספיות של חטיפים. כדאי לקחת יתרון זה בחשבון בעריכת קנייה גדולה.

לקנות שוקולדים בסיטונאות – יתרון במגוון

אצל סיטונאי הממתקים תמצאו את המגוון הגדול ביותר האפשרי במקום אחד. סיטונאי הממתקים הפועלים בארץ מייבאים כמות גדולה של מותגים ממפעלים ברחבי הארץ והעולם. הם מציעים שלל סוגי ממתקים, וגם טווח רחב של מחירים ורמות מוצר, מלמשל שוקולדים מחו"ל כמו גודייבה ולינדט היוקרתיים, ועד לסוכריות דבש הפשוטות ביותר של הסבתות. כאשר אתם רוכשים ממתקים בסיטונאות תוכלו לבחור סוגים שונים של מוצרים שיתאימו לכל טעם, או על פי תקציבכם. זה כאמור גם הרבה יותר נוח.

ומה עוד כדאי לדעת?

אירוע מוצלח מכל סוג כרוך בתכנון מראש. אם אתם רוצים להפתיע את הלקוחות או העובדים שלכם לחג, או יודעים על אירוע משפחתי שמתקרב, הקדימו להזמין את הממתקים והחטיפים שתזדקקו להם כדי להבטיח שלא יהיו חוסרים ושהכל יתקבל בזמן ותספיקו לסדר, לקשט ולהכין ללא לחץ מיותר. אם אתם לקוחות עסקיים המוכרים את הממתקים בחנות או כחלק ממוצרים אחרים, כמובן שאתם זקוקים לזמן סידור והכנה, ולכן גם במקרה זה חשוב התכנון ומומלץ להזמין את המוצרים די זמן מראש.

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שבעונות וזמנים שונים, פופולריים ממתקים וחטיפים שונים. חגים מסויימים דורשים ממתקים מסוג מסויים או בעיצוב וצבעים מסויימים, לאירועים כמו ימי הולדת אופייניים הממתקים והחטיפים שלהם, וכנ"ל לגבי חורף, קיץ, שבועות, חנוכה, יום האהבה, וכו'. בחרו ממתקים שיתאימו לאירוע ולזמן.

בכל מקרה שבו אתם יודעים מראש שבכוונתכם לרכוש כמות ממתקים וחטיפים גדולה, עשו את השיקולים המתבקשים ובחרו סיטונאות ממתקים על פני רכישה בחנויות הרגילות. אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו כדי לקבל מידע נוסף בנושא.

 

Photo by Couleur from Pexels

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד