וואטסאפ
דף הבית   >   אודות   >   יבוא   >   פעילויות ממתקים לילדים בזמן הקורונה ובכלל

פעילויות ממתקים לילדים בזמן הקורונה ובכלל

בימים אלה הורים וילדים מבלים זמן רב יחד וכפי שכולנו יודעים, זה יכול להיות כיף אך גם מעייף. הורים רבים מתלוננים על כך שמתחילים להיגמר להם הרעיונות כיצד להעסיק את צאצאיהם האנרגטיים. עבורם אספנו מגוון פעילויות נחמדות בשילוב ממתקים ושוקולדים שניתן ליהנות מהן יחדיו בכל בית.

 

תחרות צילום ממתקים לאינסטגרם

מכיוון שילדינו ממילא מבלים זמן רב כל כך בבהייה במסכים ובמיוחד באינסטגרם, נוכל לנצל זאת כדי ללמד אותם דברים מעניינים אודות צילום, ואפילו פיסיקה של אור וצבע. אפשר להשתמש בחטיפים וממתקים שיש בבית כדי לערוך תחרות צילום ממתקים. עטיפות שוקולדים וממתקים הן צבעוניות ומושכות, וניתן לצלם אותן על רקעים שונים, בתאורה שונה ובשילובים רבים ומעניינים. ניתן להשתמש בצילומים כפי שהם, או לשחק בהם באמצעות פילטרים של אינסטגרם, למשל. בקיצור, האפשרויות הן בלתי מוגבלות, והתמונה היפה ביותר זוכה ומקבלת לייקים רבים. תוכלו להציע לילדים ללמוד אודות צילום באמצעות מדריכים באינטרנט, כמו למשל באמצעות שיעורי היוטיוב לילדים של הצלמת אביגיל פיפרנו-באר –

https://www.youtube.com/channel/UCL_iioE6ssxLGcSn7Pb2YtA

או המדריך לצילום לילדים של מגזין מסע אחר –

https://www.masa.co.il/article/%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%9d/

בנו בית ממתקים

אפשר לקחת קופסת קרטון ישנה בכל גודל שתרצו, לצבוע או לצפות אותה בניירות צבעוניים ולהדביק עליה ממתקים וחטיפים עם עטיפות צבעוניות ליצירת בית ממתקים כמו של עמי ותמי, שיוכל לשמש לאחר מכן גם כבית בובות למשחק. תנו לילדים להתפרע ביצירתיות, לפתח את הדמיון וליצור את בית הממתקים של חלומותיהם.

לימדו חשבון בעזרת טבלת שוקולד

טבלת שוקולד היא אמצעי המחשה מעולה ללמידת חשבון. ניתן להדגים באמצעותה מושגים כמו שברים, הבדלי כמויות – גדול מ- וקטן מ-, הערכה – לחלק טבלה לחלקים ולנחש כמה קוביות בכל חלק של הטבלה, מרובעים, כפל וחילוק, חיבור וחיסור, ועוד. כיף ללמוד חשבון באמצעות שוקולד, וכיף עוד יותר לטעום את השוקולדים לאחר שלמדנו יפה.

הכינו מבוך מנחשי גומי

נחשי גומי הם אחד הממתקים האהובים ביותר על ילדים, לא רק בישראל. אבל האם חשבתם פעם על כך שניתן ליצור מהם גם ציורים ומשחקים? תנו לכל ילד דף חלק ונחשי גומי, ותנו לו ליצור ציור צבעוני מהם על גבי הנייר. אפשר להדביק אותם על גבי הנייר או לפרק את הציור ולאכול אותו בסוף הפעילות. למתקדמים – ניתן להכין מבוכים מנחשי גומי, כאשר לאחר ההכנה הילדים מחליפים ביניהם את דפי המבוכים שהכינו ומנסים לפתור אותם.

הכינו צמידי סוכריות

תנו לילדים סוכריות (לא קשות מדי) ולמדו אותם להשחיל חוט במחט ולהשתמש בהם כדי להשחיל סוכריות על החוט וליצור צמידים ומחרוזות צבעוניות ואכילות.

לימדו ציור באמצעות שוקולדים וממתקים

ילדים רבים כבר מיצו את כל הרעיונות לציורים בשבועות האחרונים וישתעממו אולי מציור דומם, אבל אם מושא הציור הוא ממתקים או שוקולדים, זה כבר סיפור אחר לגמרי. הציעו לילדים לצייר סלסלת שוקולדים וממתקים. תוכלו ללמד אותם מושגים כמו פרספקטיבה, קומפוזיציה, ועוד מושגים באמנות, ולהראות להם דוגמאות ליצירות אמנות של אחרים הקשורות לממתקים. פשוט חפשו בגוגל "still life painting chocolate" ותגלו עולם שלם של אמנות ממתקים. המגדילים לעשות יציעו לילדים להמיס שוקולד ולהשתמש בו כצבע לציור.

הכינו מגשי ממתקים צבעוניים

אם אתם מתכננים לצפות יחד בסרט מאוחר יותר, תוכלו במקום פופקורן להכין מגש ממתקים וחטיפים צבעוני ומזמין לכל המשפחה. אפשר לסדר את המגש לפי צבעי הקשת, לפי גדלים או בצורות גאומטריות, וכך ללמוד "על הדרך" גם על צבעים וצורות.

קולאז' עטיפות שוקולדים

אחרי שכבר אכלתם שוקולדים וממתקים, אל תזרקו את עטיפותיהם. שמרו את העטיפות והכינו מהם קולאז' על גבי קנבס או בריסטול גדול. השאירו את העטיפות היפות כמו שהן, או גזרו אותן בצורות שונות ליצירת מנדלות, דוגמאות או שילובי צבעים מעניינים. לדוגמאות ורעיונות מהממים תוכלו לחפש "candy wrap collage" בגוגל.

 

אנחנו כאן לכל שאלה, ונשמח לספק לכם רעיונות נוספים ואת כל החומרים להם אתם זקוקים לפעילויות. מאחלים לכם הנאה ובריאות!

 

 

 

מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד