עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   איך מכינים מארז שוקולדים מדהים לפסח

איך מכינים מארז שוקולדים מדהים לפסח

מארז שוקולדים לפסח

השנה, אולי יותר מכל שנה אחרת בעבר, כולנו מצפים לחג הפסח ומחכים כבר לבואו. לאחר מעל שנה של מגיפה עולמית שמנעה מאיתנו כמעט לחלוטין את היכולת לחגוג חגים בחיק משפחותינו, הפעם יש סופסוף סיכוי טוב שזה יקרה. ועם החג, מגיע גם הצורך לפנק את מארחי ארוחת החג בחבילת שי משמחת, ואחת הבחירות הנפוצות היא מארז שוקולדים יוקרתי שאפשר יהיה גם לחלוק עם האורחים בסוף הארוחה וגם להמשיך וליהנות ממנו אחר כך. מארזים מתוקים מרגשים, מחממים ומקרבים לבבות, ומספקים חוויה שכיף לזכור אותה בשנים הבאות. אז איך תכינו מארז שוקולד מרשים ומלא אהבה? הנה הטיפים של מומחי טסה שוקולד:

מארז שוקולדים לפסח למקפידים על כשרות

זהו אחד הנושאים הראשונים שיש לבדוק אם אתם או המארחים שלכם שומרים על אכילת מזון כשר לפסח בחג. למרבה השמחה, עניין זה אינו מגביל אתכם כמעט בבחירת השוקולדים שיוכנסו למארז. חנויות הממתקים בישראל נערכות מבעוד מועד לחג עם מגוון שוקולדים כשרים לחלוטין, גם מתוצרת הארץ, אך גם שוקולדים מיובאים מחו"ל. מלבד שוקולדים הכוללים וופלים וכדומה, כמעט כל שאר סוגי השוקולד יכולים להתאים, רק אל תשכחו לבדוק.

מארזי שוקולד מתנה – הבסיס

לפני שמכינים את תכולתה של חבילת שי, יש להכין קודם מיכל מתאים שאליה תיכנס. היום ניתן למצוא שלל אפשרויות למיכל מכל הסוגים, כך שאפשר לגלות כאן המון יצירתיות. תוכלו לבחור סל או ארגז יפה מקש, קופסת קרטון קשיח צבעונית ומקושטת, כלי מטבח או כלי דקורטיבי שניתן יהיה להשתמש בו גם לאחר שזללנו את כל השוקולדים, ועוד. חשוב להקפיד שגודל המיכל יהיה מרשים דיו ויוכל להכיל כמות יפה של שוקולדים ופינוקים אחרים, כדי שמארז המתנה הסופי יהיה בגודל ראוי ולא מאכזב. את תחתית המיכל שבחרתם כדאי לרפד באמצעות ניירות צבעוניים, סרטי נייר, קונפטי, או כל דבר אחר שייראה יפה ואלגנטי.

בחירת השוקולדים והפינוקים למילוי מארז שוקולדים

ראשית, חישבו על מי שעומד לקבל את המארז – מה הם אוהבים? האם יש להם העדפות מיוחדות במזון כמו אכילת מזון אורגני וטבעי או דיאטטי, או שהם מקפידים על אכילת מזון טבעוני בלבד? האם הם אוהבים שוקולדים ממולאים בפירות או ליקרים? או אולי שוקולד לבן ולא מריר או חלב? בכל מקרה, מארז השוקולדים שתרכיבו חייב להתאים למי שיזכה בו ולשמח אותו, ולכן אל תדלגו אל שלב התכנון הזה.

כמובן שאין גבול להפרזה שניתן להגיע אליה בבחירת שוקולדים, והדבר תלוי בעיקר בתקציב שלכם. אם הוא מוגבל יחסית, בחרו בעיקר בשוקולדים תוצרת הארץ. רבים מהם איכותיים ונהדרים, ויש מספיק מגוון לבחור ממנו. אם תקציבכם פחות מוגבל, תוכלו להשתולל ולבחור את המותגים הכי יוקרתיים, שוקולדים ממותגים כמו ליאונידס, גודייבה, וכד'.

ישנם טרנדים גם בעולם השוקולד. בשנתיים האחרונות, למשל, שוקולד ורוד הפך ללהיט מטורף. התייעצו עם צוותי חנות הממתקים שאתם רוכשים בה את השוקולדים כדי לברר אם ישנם טרנדים חמים שיכולים להתאים למארז שלכם.

חוץ משוקולד…

נהוג להכניס לתוך מארזי שוקולדים מהודרים גם מוצרים שאינם שוקולדים, אך משלימים את המארז. זה יכול להיות יין נתזים טוב, סוכריות למילוי המארז או ממתקים מתאימים כמו מרציפנים, פרלינים וטראפלס, פירות יבשים או פיצוחים, מוצרי פינוק כמו מגבת ידיים רכה למטבח או סבון טבעי לידיים, כלים רלוונטיים כמו חולץ פקקים לבקבוקי יין ועוד. תוכלו להוסיף אפילו אלמנטים דקורטיביים לבית, בובות קטנות או כל דבר אחר שישמח את מקבלי המארז. השתמשו בדמיון שלכם! כמובן שרצוי גם להוסיף כרטיס ברכה מעוצב עם ברכת חג שמח מהלב.

אריזה וקישוט

גם כאן ישנו מקום רב להפעיל את הדמיון. הבחירות הברורות מאליהן הן אריזות צלופן שקופות וסרטי סאטן בצבע מתאים למארז, אך אפשר להכין גם אלמנטים דקורטיביים ייחודיים לכם כמו הדבקת איורים שלכם, עלים יבשים או אלמנטים אחרים בפיזור על גבי הצלופן, או אולי לבחור דווקא בבד יפה שהיה לכם בבית שניתן להכין ממנו סרטים רומנטיים מקסימים. חישבו – האם אתם רוצים שתכולת המארז תיראה דרך העטיפה, או שאולי תרצו דווקא לסגור אותו הרמטית כדי שתהיה למקבלים הפתעה נעימה?

כיצד יגיע המארז

האם אתם מתכננים להביא את המארז אל המארחים במו ידיכם? או שאולי הוא מיועד להישלח אליהם מבעוד מועד? אם אתם מעוניינים לשלוח את המארז, אתרו דרך בטוחה במחיר סביר (לא מובטח בחג) כדי לוודא שהמארז יגיע ליעדו שלם ובזמן.

אנו בטסה עומדים לשירותכם ונשמח ליייעץ ולסייע לכם לבחור ולהרכיב מארז שוקולדים יפהפה שירשים את כולם ולא יישכח במהירה. אנו מאחלים לכולכם פסח שמח וחג אביב מהנה ומלא אהבה!

Photo by Waldemar Brandt on Unsplash

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד