עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מפורסמים והממתקים שהם אוהבים: המתוקים שהכוכבים אוהבים לזלול

מפורסמים והממתקים שהם אוהבים: המתוקים שהכוכבים אוהבים לזלול

הממתקים שהמפורסמים אוהבים

מפורסמים נגישים היום יותר מאי פעם. אנחנו עוקבים אחרי חייהם באינסטגרם ובטיקטוק, ותמיד להוטים ללמוד עוד על ההרגלים וההעדפות הייחודיים שלהם. אבל כשמדובר בממתקים, הכוכבים האהובים עלינו לא מאד שונים מאיתנו. אז בואו נדבר קצת על הממתקים שהמפורסמים הכי אוהבים.

ממתקי חמאת בוטנים של ריסז

ממתקי חמאת הבוטנים של ריסז הם ממתק קלאסי וותיק שהאהבה אליו עוברת מדור לדור . אפילו עם כל כך הרבה ממתקים חדשים המגיעים אל השוק מדי יום, הממתקים של ריסז נותרו הבחירה המובילה עבור סלבריטאים רבים. המעריצים של ריס כוללים את טיילור סוויפט, שידועה בכך שהיא מכורה לממתק המחכה לה מאחורי הקלעים בהופעות שלה, כפי שדיווחה בראיון למגזין Bon Appétit.

הממתק Reese's Pieces של המותג מורכב ממילוי חמאת בוטנים המכוסה בקליפה של סוכריה. אחד המעריצים הגדולים ביותר של Reese's Pieces הוא השחקן והקולנוען סת' רוגן. גם השחקן והקומיקאי ג'ים קארי והשחקנית דרו ברימור מטורפים על הממתק הנ"ל.

ממתקי Sour Patch Kids

Sour Patch Kids הן סוכריות חמוצות פופולריות שקיימות כבר עשרות שנים. הן ידועות בטעמן המיוחד ובעיצוב החמוד שלהן – בצורת אנשים קטנטנים. לסוכריות הללו כמה מעריצים סופר סלבריטיז. אחד המעריצים הגדולים ביותר הוא השחקן ריאן ריינולדס, ששיתף את אהבתו לממתק פעמים רבות. בסרטון לערוץ היוטיוב שלו, ריינולדס חשף כי "מעולם לא פגשתי סוכריה של המותג שלא אהבתי". הוא גם ידוע כמי שמביא איתו שקית ממתקים לראיונות ואף שיתף תמונה של עצמו אוכל אותם על השטיח האדום. גם השחקנית קריסטן בל חובבת ענקית של הסוכריות.

דובוני גומי של האריבו

דובוני גומי Haribo הם ממתק נהדר שקיים מאז שנות ה-20' של המאה הקודמת. הם ידועים במרקם הרך שלהם ובטעמים הפירותיים שלהם, ואהובים על מפורסמים רבים מזה שנים. כוכבת הפופ קייטי פרי ידועה כמי שמבקשת אותם בחדר ההלבשה שלה לפני הופעות. היא אפילו התחפשה מתישהו לדובון גומי ענק בחג ההלוואין. מעריצים מפורסמים אחרים של דובי הגומי של האריבו כוללים את אלן דג'נרס, שפעם הציגה אותם בתוכנית האירוח שלה, וזאק אפרון, ששיתף תמונה של עצמו אוכל את הממתק באינסטגרם.

סקיטלס

סקיטלס הן סוכריות צבעוניות בטעמי פירות שקיימות מאז שנות ה-70' של המאה ה-20. הן ידועות בצבעים המשמחים שלהן ובעובדה שהן מגיעים גם בקשת רחבה של טעמים. למעשה, יש החושדים שעליהן מבוססות סוכריות כל-הטעמים המופיעות בסדרת הארי פוטר.

אחד המעריצים הגדולים ביותר של סוכריות סקיטלס הוא כוכב הפופ ג'סטין ביבר. הוא נצפה כשהוא סוחב איתו שקית של סקיטלס כשהסתובב בחוץ יום אחד. מעריצים מפורסמים אחרים של הסוכריות כוללים את קים קרדשיאן, ששיתפה פעם תמונה של שקית ענקית של הסוכריות באינסטגרם הארי סטיילס חשף בראיון עם אלן דג'נרס שתמיד יש לו סקיטלס בכיס.

M&Ms

אחד מן הממתקים האהובים ביותר בעולם, שקיים מאז שנות ה-40' של המאה הקודמת. הם ידועים במעטפת הממתקים הצבעונית שלהם ובמרכז השוקולדי שלהם, ואהובים על ידוענים שנים רבות. אחת החובבות הפנאטיות ביותר של M&M היא הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז. היא העלתה באינסטגרם תמונה של ה-M&M's שלה עם הכיתוב "My #mondaymotivation".

גם השחקן טום הנקס משוגע על הממתק השוקולדי הכיפי, וכך גם הראפר אמינם, שיש לו קו משלו של M&Ms בשם "M&M's by Eminem".

Nerds

Nerds הם ממתקים קטנטנים בעלי מרקם פריך בטעמי פירות. השחקן והקומיקאי האמריקאי קווין הארט שיתף את מעריציו באהבתו לממתק פעמים רבות. הוא אפילו ידוע כמי שמביא איתו קופסת Nerds לראיונות ולאירועים. מעריצים מפורסמים אחרים של Nerds כוללים את השחקנית ג'ניפר לורנס, שחשפה פעם בראיון שהיא אוהבת את הממתק, והראפר ליל נאס X, שצייץ פעם שהוא אוכל Nerds "כמו מטורף".

ג'ולי ראנצ'רס

Jolly Ranchers גם הם סוכריות קשות בטעמי פירות. השחקנית והזמרת זנדאיה סיפרה פעם בראיון שהיא אוהבת אותן מאד, והיא נוהגת להגיע איתן לאירועי שטיח אדום. השחקנית סופיה ורגרה, שיתפה פעם תמונה של עוגה בנושא ג'ולי ראנצ'ר באינסטגרם וסיפרה על אהבתה לסוכריות.

טוויקס

Twix הוא חטיף מתוק המורכב ממרכז של עוגיות, ומסביב קרמל ושוקולד. הוא תמיד היה אהוב על מפורסמים, ורבים מהם ציינו את השילוב הייחודי של הטקסטורות שלו כסיבה לחיבה שלהם כלפיו. אחד ממעריצי טוויקס הגדולים ביותר הוא השחקן דוויין "דה רוק" ג'ונסון. מעריצים מפורסמים אחרים של טוויקס כוללים את השחקנית ריס ווית'רספון, הזמר שון מנדס, ורבים אחרים.

סניקרס

סניקרס הוא חטיף ממתקים המורכב מנוגט, קרמל ובוטנים מצופים בשוקולד. השחקנית היפהפייה מילה קוניס סיפרה פעם שהיא אוהבת להקפיא חטיפי סניקרס לפני שהיא אוכלת אותם, אחד מהמאכלים המועדפים עליה יותר מכל.

קיט קאט

קיט קאט הוא חטיף ממתקים המורכב משכבות של רקיק מצופה בשוקולד, חטיף החביב במיוחד על השחקנית והדוגמנית קארה דלווין.

 

לסיכום, ברור שלמפורסמים יש תשוקות למתוקים בדיוק כמו לכולנו, והם אוהבים להתמכר לממתקים החביבים עליהם. לא מכירים עדיין את אחד מסוגי הממתקים המוזכרים בכתבה? זה הזמן להיכנס לאחת החנויות שלנו ולמצוא אותו על המדפים, או להזמין אותו מאתר האונליין שלנו היישר עד הבית. בתיאבון!

 

אולי יעניין אתכם גם – עולם הממתקים בתרבות הפופ.

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד