עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   זה קר ומתוק – רעיונות מתוקים לקיץ

זה קר ומתוק – רעיונות מתוקים לקיץ

רעיונות מתוקים לקיץ

 

הקיץ לוהט, וזה פשוט לא לעניין לעמוד שעות ליד תנור אפייה במטבח. אז איך בכל זאת מזינים את התשוקה למתוק ומתרעננים בו זמנית? ותוך כדי – גם מעסיקים את הילדים שבחופשה?  אספנו כמה רעיונות מתוקים לקיץ נהדרים מהמומחים למתוק של טסה שוקולד:

קפוא וקל – רעיון מתוק ובריא

אין ילדים שלא אוהבים "שלוקים", וכולנו יודעים עד כמה הממתק האהוב מלא בדרך כלל בסוכר לבן, צבעי מאכל וחומרי שימור מאד לא בריאים. אז איך בכל זאת נותנים לילדים ליהנות מהשלוק הצונן שהם לא מוכנים לוותר עליו? זה פשוט – מכינים לבד, יחד איתם, תוך כמה דקות.

מה עושים? מכינים מיץ טבעי, תה קר או שייק מפירות קיץ טבעיים, עם מעט ממתיק טבעי כמו דבש, סילאן או סטיביה. מכינים רצועות ניילון ארוכות משקיות ניילון שגזרתם והדבקתם היטב עם מסקינג טייפ. מוזגים את המיץ לתוך רצועות הניילון, ומכניסים למקפיא למספר שעות. התוצאה – "שלוקים" טעימים ובריאים שניתן לאכול מהם כמעט כמה שרוצים ללא חשש, ילדים מרוצים ורגועים וכמה שעות של שקט.

אם תרצו, תוכלו לשדרג את השלוקים שלכם בצבעי מאכל טבעיים, טעמים שונים, תוספות וקישוטים.

רעיון בריא וטעים נוסף הוא פרוזן יוגורט, אבל לא מהסוג שקונים בדוכנים אלא מאכל שכשמו כן הוא – יוגורט קפוא. ערבבו כמה גביעי יוגורט עם פירות טריים או יבשים קצוצים, מעט דבש או סילאן או ממתיק טבעי אחר. מזגו מן התערובת לתבנית שקעים, ובכל שקע העמידו מקלון ארטיק קטן (ניתן לרכישה בכל סופר או חנויות תחביבים). הקפיאו מספר שעות, הוציאו ואכלו את הארטיק הטעים והבריא! המהדרין מוסיפים לארטיק שלהם קישוטים וזיגוגים, אגוזים או שקדים קצוצים, גרנולה או שיבולת שועל, קוביות קטנטנות של פירות הנמכרות בדרך כלל לחליטה, נשיקות מרנג קטנות, סירופ מייפל או שוקולד, וכד'. אתם יכולים להתפרע כאן כמיטב דמיונכם.

אם אין לכם זמן אפילו לזה, יש לנו רעיון אפילו עוד יותר קל ומהיר עבורכם – קחו שיפודים, והתחילו להעמיס עליהם ענבים, חתיכות מנגו קטנות, חתיכות קטנות של אבטיח או מלון, או כל פרי קיץ אחר שאתם אוהבים (עדיף רכים יחסית, כדי שיהיו נוחים אחר כך לאכילה). הקפיאו את השיפודים למספר שעות, והגישו – והרי לכם ממתק קפוא בריא ומרענן בלי עבודה כמעט בכלל. אם בכל זאת תרצו לשדרג, תוכלו לטבול את השיפודים לפני ההקפאה בסירופ מייפל או סוכר, או להוסיף קוביות גבינות קשות מתוקות בין חתיכות הפרי.

עוגות ללא אפייה

אין כמו עוגות הקיץ הקלילות שאינן דורשות אפייה. למשל, עוגת ביסקוויטים פשוטה וטעימה שניתן להכין בכרבע שעה, מבלי צורך להפעיל את התנור. היא נוסטלגית, מוכרת ואין מי שלא אוהב אותה. כל מה שצריך הוא חבילת ביסקוויטים בטעם שאתם אוהבים או אפילו עוגיות לוטוס. שמנו תבנית עוגה מלבנית ורפדו את תחתיתה בביסקוויטים או בעוגיות. הקציפו יחד בקערה 2 חבילות גבינת מסקרפונה או שמנת, ואם אתם מעדיפים מילוי רזה יותר – גם גבינה לבנה 5% זה סבבה. אפשרי גם להחליף את הגבינה בשתי חבילות שמנת להקצפה, אם אתם מעדיפים. הוסיפו כ-3/4 כוס סוכר, חבילת אינסטנט וניל וחבילת סוכר וניל והמשיכו להקציף. אם השתמשתם בקצפת, הוסיפו כוס חלב לתערובת וערבבו היטב. מרחו מחצית מהתערובת על גבי הביסקוויטים שבתחתית התבנית. הניחו שכבה נוספת של ביסקוויטים על גבי התערובת כך שתכסה את כל שטח התבנית, ואז מרחו את מחצית התערובת הנותרת על גבי הביסקוויטים והחליקו יפה. אפשר לפזר למעלה שבבי שוקולד, אבקת קקאו או אפילו אבקת קפה נמס, אבקת סוכר או סירופ שוקולד. הכניסו למקרר וצננו כ-12 שעות לפחות.

אנו מאחלים לכם קיץ מתוק, מרענן ומלא שמחה!

 

קרדיט לתמונה – Photo by Jill Wellington from Pexels

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד