עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   חבילות ליום האהבה – מארזי שוקולד מתוקים לכל האוהבים!

חבילות ליום האהבה – מארזי שוקולד מתוקים לכל האוהבים!

חבילות ליום האהבה

חבילות ליום האהבה, במיוחד כאלה המכילות מגוון שוקולדים וממתקים איכותיים, הן המתנה הפופולרית והאהובה ביותר שזוגות מעניקים ומקבלים ביום המיוחד הזה. מה כדאי לדעת אודות מארזי מתנה מתוקים ליום האהבה? הנה כמה שאלות ותשובות חשובות:

אילו סוגי שוקולדים כלולים באריזת מתנה לשוקולד ליום האהבה?

מארזי שוקולד ליום האהבה חייבים לכלול מגוון גדול של שוקולדים מסוגים שונים כדי להפתיע ולהרשים בעוצמת האהבה שלכם. ככל שתבחרו מארז מגוון יותר, עשיר יותר ומלא בשוקולדים מיוחדים יותר, כך תשמחו יותר את מקבל או מקבלת המארז. היום מיובאים לשוק הישראלי שוקולדים מן המותגים המובילים בעולם, שוקולדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר כמו שוקולד בלגי גודייבה, שוקולד היידי, מותג השוקולד האהוב טורינו, פררו רושה, ועוד ועוד. חלק מן המותגים מפיקים מהדורות מיוחדות ליום האהבה שניתן לשלבן במארז שלכם.

האם אוכל להתאים אישית את השוקולדים באריזת מתנה לשוקולד ליום האהבה?

אם אתם ממהרים ואין לכם זמן לבחור, תוכלו להזמין מארז מוכן שבו השוקולדים כבר נבחרו בקפידה. אך אם אתם יכולים להשקיע קצת זמן בעניין, מומלץ להתאים אישית את השוקולדים בחבילה המתוקה שלכם. כך תוכלו לבחור שוקולדים ומוצרים נוספים על פי העדפת בן או בת הזוג ועל פי טעמם האישי, ולשמח אותם אפילו יותר.

לאנשים שונים העדפות שונות בתחום השוקולד. למשל, צעירים לרוב מעדיפים שוקולד חלב, בעוד שמבוגרים יותר מעדיפים שוקולד מריר בעל אחוז מוצקי קקאו גבוה. שוקולד כזה גם בריא יותר לצריכה מאשר שוקולד חלב או שוקולד לבן. ישנם אנשים המעדיפים את השוקולד שלהם "נקי", ללא תוספות וטעמים, בעוד שאחרים אוהבים שוקולדים ממולאים במילויים שונים או עם תוספות כגון אגוזים, שקדים, שברי פירות, קרם נוגט, ועוד.

האם יש אפשרויות מתנה נוספות בנוסף למארזי מתנה משוקולד ליום האהבה?

תוכלו להעשיר את מארז המתנה ליום האהבה במוצרים נלווים מסוגים שונים. למשל, תוכלו להוסיף בקבוק יין טוב, כוסות יין ופותחן בקבוקי יין. רבים אוהבים להוסיף מתנות קולינריות מענגות כמו דבש אורגני, שמן זית משובח, וכד'. אחרים מעדיפים להוסיף דווקא הפתעות מתחום הקוסמטיקה, כמו למשל סבונים טבעיים ריחניים, שמנים ארומטיים לאמבט, ועוד. בשנים האחרונות, קיים טרנד של תוספת בעלת ערך חברתי למארז, כמו הוספת מוצר שנוצר על ידי אנשים בעלי מוגבלויות.

מארז שוקולד ליום האהבה

האם ישנם גדלים או סוגים שונים של מארזי מתנה משוקולד הזמינים ליום האהבה?

ישנם שלל סוגים וגדלים של מארזי שוקולד ליום האהבה. תוכלו לבחור מארז המתאים לתקציב שלכם, או על פי הרגשתכם ומידת הקרבה שלכם אל מקבל המתנה. אם אתם זוג בתחילת דרכו, תוכלו להסתפק במארז צנוע יותר. אך אם אתם בשיא פריחת האהבה שלכם, כדאי להביע זאת גם בבחירת חבילת השוקולד שתבחרו.

כמה עולה חבילת מתנה משוקולד ליום האהבה?

גודל ותכולת חבילות השוקולדים קובעים גם את עלותם. תוכלו למצוא מארזים קטנים וצנועים יותר במחיר של כ-50 ש"ח בלבד, ואילו חבילת שוקולד מפוארת ומלאה בחפיסות שוקולד מחו"ל מיובא ואיכותי במיוחד יכולה להגיע לעלות של מאות שקלים.

האם אוכל לקבל חבילת מתנה משוקולד ליום האהבה לכתובת הנמען?

חנויות ממתקים רבות מציעות משלוח עד לבית הנמען לכל סוגי חבילות השוקולד שלהם ביום האהבה. אצל חלקן קיימת גם אופציה להזמנה אונליין, באתר החנות או הרשת, לנוחות מקסימלית.

היכן אוכל למצוא חבילות ליום האהבה עם שוקולדים איכותיים?

היום מוצעות בשוק מגוון חבילות ליום האהבה מכל הסוגים, וגם מארזים מתוקים עם שוקולדים. תוכלו לבחור לרכוש חבילה אצל שוקולטייר פרטי, אך כדאי לצפות למחירים גבוהים מאד עבור מארז מתוק כזה. בנוסף, הדבר יחייב אתכם לאתר שוקולטייר איכותי באזור מגורכם, ולא תמיד יש כזה בסביבה.

הסופרמרקטים גם הם מציעים חבילות שוקולדים שונות ליום האהבה, אך הזהרו – השוקולדים בחבילות הללו לא ניתנים לרוב לבחירה ולא תמיד הם מהסוג האיכותי ביותר. רשת טסה, לעומת זאת, מכינה עבורכם ליום האהבה חבילות שוקולד מושקעות ויפהפיות עם שוקולדים איכותיים מאד מכל העולם. תוכלו גם להיכנס לכל חנות שלנו ולבחור את השוקולדים למארז בעצמכם. והכי נוח – תוכלו להזמין חבילות ליום האהבה מלאות כל טוב עם שליח עד הבית, ולחסוך לעצמכם זמן ומאמץ.

מאחלים לכם אהבה ארוכת שנים וחג אהבה שמח!

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד