עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   חבילות שי לראש השנה – איך ומה לבחור

חבילות שי לראש השנה – איך ומה לבחור

חבילות שי לראש השנה

המאמר עודכן באוגוסט 2023

חבילות שי לראש השנה הן מתנה שכולנו אוהבים לקבל מן האנשים האהובים עלינו בחג. בין אם אתם מוזמנים להתארח אצל המשפחה ובין אם אתם מבלים עם חברים, ארוחת החג היא ארוחה חגיגית ומושקעת שאליה אי אפשר להופיע בידיים ריקות. הענקת חבילת שי לראש השנה היא מחווה מרגשת של הערכה למארחים, המביעה את הוקרתכם כלפי המשפחה שטרחה בהכנות מרובות לקראת אירוח החג.

עכשיו נותרו רק כמה שאלות – אילו חבילות שי לראש השנה כדאי להביא? באיזה סגנון? באיזה גודל? מה תהיה תכולתן? כמה יעלו?

אל דאגה! זה הזמן להכניס את היצירתיות שלכם לפעולה ולהשתמש בכישורים שלכם כדי ליצור מתנה מושקעת ומפנקת. בכל סקרי המתנות לחגים בולטת ההעדפה לחבילות שי הכוללות שוקולדים איכותיים, בקבוק יין טוב, והפתעות קולינריות נוספות כגון עוגת דבש, דבש אורגני, תפוחים, רימונים, ועוד מיני מתיקה הקשורים לחג, לצד אמירה אישית. האפשרויות הולכות ומתרחבות מדי שנה, כאשר נוספים עוד ועוד מוצרי גורמה מיובאים ומקומיים, יינות מקומיים מעולים, אופציות קישוט חדשות ואופנות עיצוב טרנדיות. לכן הבחירות שלכם בנוגע למתנות לראש השנה הופכות למורכבות יותר ויותר מדי שנה, ודורשות השקעת מחשבה והכנות מראש על מנת שתצליחו לקלוע לטעמם של המארחים ולשמח אותם כפי שמגיע להם.

כמה נתונים מספריים ותוצאות מחקרים בנושא מתנות לראש השנה:

על פי סקר שנערך בשנת 2023, הישראלים מוציאים בממוצע כ-1,000 ש"ח על מתנות לראש השנה. המתנות הנפוצות ביותר לראש השנה הן: יין, שוקולד, פרחים, מוצרי חשמל ביתיים, ופריטי לבוש.
רוב הישראלים קונים מתנות לראש השנה לבני משפחה, חברים, קולגות לעבודה, ושותפים עסקיים. הנתונים נלקחו מסקר שנערך על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה בשנת 2023. הסקר נערך בקרב מדגם של 500 ישראלים בגילאי 18 ומעלה.

מחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת תל אביב בשנת 2022, הוכיח כי מתנות לראש השנה יכולות להשפיע על מצב הרוח של האנשים. אנשים שקיבלו מתנות לראש השנה דיווחו על רמות גבוהות יותר של אושר, סיפוק, ותחושת שייכות. מחקר אחר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת חיפה בשנת 2021, הוכיח כי מתנות לראש השנה יכולות לחזק קשרים בין אנשים. אנשים שקיבלו מתנות לראש השנה דיווחו על רמות גבוהות יותר של קשר, אינטימיות, ותחושת קירבה לבני המשפחה והחברים שלהם.

על פי סקר שנערך על ידי חברת BuyMe בשנת 2023, 60% מהישראלים קונים מתנות לראש השנה מראש, בעוד 40% קונים אותן ברגע האחרון. 30% מהישראלים קונים מתנות לראש השנה אונליין, בעוד 70% קונים אותן בחנויות פיזיות. 20% מהישראלים מוציאים יותר כסף על מתנות לראש השנה ממה שהם מתכננים.

הטיפים שלנו להרכבת חבילות שי לראש השנה

כדי ליצור חבילת שי בלתי נשכחת לראש השנה, לא הכמות היא שקובעת, אלא האיכות: בחירות נכונות של קונספט, צבעים, תכולה ומוצרים לצד ההשקעה באסתטיקה ובעיצוב יעשו את כל ההבדל ויאפשרו לכם להשיג את מטרתכם – להביע את אהבתכם דרך המתנה שתגישו.

תקציב חבילת השי לחג

לפני שאתם יוצאים לקניות, חשוב לשקול את התקציב שלכם ולהבין איך למרות מגבלותיו תוכלו ליצור מארז מתוק מרשים ומכובד. אם יש לכם תקציב מצומצם, התרחקו ממוצרים יקרים, בחרו בכלי קטן יותר ומלאו אותו כך שתיווצר תחושה של שפע ועושר. במארז קטן, העיצוב ממלא תפקיד אף חשוב יותר מאשר במתנה ענקית. אם יש לכם תקציב בלתי מוגבל קל להיסחף ולהוציא יותר ממה שהתכוונתם, אך כדאי לדעת שלא תמיד כל המרבה הרי זה משובח. מתנה עמוסה מדי וללא קונספט ברור מעניקה תחושה של בלגן ושל חוסר תשומת לב ומחשבה. מארזי שי מוקפדים ומעוצבים בעלי קונספט ברור ואחידות בבחירת המוצרים יוצרים תחושה של השקעת זמן ותשומת לב בהכנת המתנה.

בחרו קונספט לחבילת השי

בחירת קונספט היא אחד השלבים החשובים הראשונים בהכנת חבילת השי שלכם. למעשה, בחירה זו תוביל בהמשך את כל הבחירות האחרות, ותקל עליכם בבחירת המוצרים ובעיצוב החבילה. הכיוון יכול להיות שוקולדים גורמה, טעמים ייחודיים ומקוריים, מוצרים ישראליים, מוצרים אורגניים וטבעיים, וכו'. הקונספט צריך להתמקד באופי ובצרכים של נמען המתנה. לפני הקנייה כדאי לברר האם הנמענים הם צמחונים או טבעונים, האם יש להם אלרגיות למזון או בעיות בריאות כגון סוכרת או מחלת צליאק, הדורשות עמידה בדיאטה מיוחדת. אם קיימות מגבלות כאלה או אחרות, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על הענקת חבילת שי מתוקה. קיימים היום מוצרים יעודיים ללא סוכר, ללא אלרגנים וללא גלוטן וניתן להתאים את תכולת החבילה בהתאם למגבלות. כדאי לחשוב על התחביבים של הנמענים, צבעים וסגנונות מועדפים או טעמים קולינריים האהובים עליהם. הורים לילדים, למשל, יעדיפו חבילה הבנויה מחטיפי שוקולד פשוטים יותר וסוכריות גומי במגוון צבעים וצורות. לעומתם, זוג מבוגר יותר יעדיף שוקולד יוקרתי ובונבוניירות בטעמים מעודנים. אם הנמענים הם פודיז חובבי קולינריה, בחירה במוצרי גורמה היא המתאימה ביותר. הממתקים והמוצרים שתבחרו לתכולת החבילה צריכים להיות מגוונים, אך גם להשלים זה את זה ולהתאים לנושא שבחרתם. 

ערכו רשימת קניות למתנת החג

ברגע שבחרתם את קונספט החבילה, הגיע הזמן לערוך רשימת קניות ולבחור מקום רכישה מתאים. במקום המושלם יהיו מבצעים והנחות, תוכלו לרכוש גם כלי מתאים, להשיג את כל אביזרי הקישוט ומוצרי התכולה, ואפילו לקבל ייעוץ לגבי האופציות ואופן העיצוב. כמובן שאצלנו בטסה תמצאו את כל אלה, וגם מגוון אפשרויות ענק שיאפשר לכם לשמור על מקוריות ולהביע את היצירתיות שלכם. הכנת רשימת קניות חשובה משום שגם אם תשנו אותה מעט תוך כדי ההכנות, היא תסייע לכם לשמור על התקציב ולא להיגרר להוספת פריטים מיותרים. 

מארז שוקולד לראש השנה

הקפידו לבדוק את רמת טריות התכולה

אולי זה נשמע מובן מאליו, אך רבים לא זוכרים לבדוק את תאריכי התפוגה על כל המוצרים בחבילה. עדיף תמיד לקנות מוצרים בעלי תאריך תפוגה ארוך כדי לאפשר לנמענים ליהנות מהמתנה לאורך זמן ללא חשש לפגיעה בריאותית.

אם אתם מספקים את חבילת השי באופן אישי, חשוב לשים לב לזמן הנסיעה עד לארוחת החג ולדרישות האחסון של המוצרים. אם החבילה צריכה להישמר בקירור, היא אינה מתאימה לנסיעה של שלוש שעות בחום מחיפה לתל אביב. אין דבר מבאס יותר מלגלות שחבילת השי שהשקעתם בה כל כך הרבה נהרסה בדרך לאירוע.

אריזה אסתטית ומעוצבת

תשכחו מהאריזות המשעממות והמרובעות של פעם, הן כבר אינן מתאימות לימינו. בחרו כלי קיבול מיוחד, יפה ומרשים מתוך שלל האופציות – סלסלות, כלי קרמיקה, קופסאות קרטון מעוצבות וצבעוניות, וכו'. בחירת כלי אריזה מעניין יכולה לשדרג מאד את המתנה לחג ולהפוך אותה ליוצאת דופן, כאשר כלי האריזה יכול לשמש את נמעני המתנה גם בעתיד. לפעמים כלי או קופסא נשכחת בבית יכולה לעשות הסבה לכלי קיבול מפתיע למארז החג שלכם, ואפילו כלי ישן משוק הפשפשים יכול להיות כאן בחירה נהדרת. אל תפחדו להיות יצירתיים! הבחירה בכלי צריכה להיות חלק מהקונספט שבחרתם לחבילת השי. למשל, אם הנושא הוא שוקולד יוקרתי, כל השוקולדים יכולים להיות ארוזים בכלי להכנת פונדו שוקולד.

בתהליך האריזה שימו לב להתאמת פריטי הקישוט מבחינת סגנון, צבעים והתאמה לקונספט. אם לקחתם סיכון מטעמי יופי ובחרתם בכלי שביר, חשוב לשים לב ולארגן את המוצרים בחבילה כך שיהיו מוגנים משבירה. אפשר לרפד את תחתית החבילה בנייר צבעוני או במפיות. הצלופן יכול לבוא לעזרתכם ולוודא שכל המוצרים יוחזקו במקום שקבעתם להם, ללא תזוזה. התהליך הנכון של סידור המוצרים מתחיל בהכנסת הפריטים הגדולים והגבוהים ביותר באמצע או בצידה האחורי של החבילה, מתוך שאיפה לאיזון במשקל ולאפשר הצגה יפה של כל המוצרים. הקפידו גם בבחירת צבעי אריזות המוצרים ונסו לבחור פריטים המשתלבים בהרמוניה של צבעים ליצירת מראה אחיד על פי הקונספט שבחרתם. הוסיפו אקססוריז לקישוט על פי סימני החג וסמליו.

וכמובן, אל תשכחו להוסיף ברכה אישית בכרטיס מעוצב עם מילים חמות ואישיות שיוכיחו עד כמה השקעתם מחשבה במתנה ועד כמה אתם אוהבים.

עדיין לא מרגישים מספיק בטוחים בהצלחתכם במשימה? מעדיפים לרכוש חבילות שי לראש השנה שהן כבר מוכנות ומעוצבות מראש? חנויות טסה שוקולד מתמחות בהכנה ואריזה של חבילות שי ומציעות מגוון אדיר של כלי אריזה, קישוט ומוצרי תכולה, לצד מבצעים משתלמים לחג. היכנסו לחנות האונליין שלנו כדי להתרשם, או קבלו ייעוץ מהמומחים שלנו באחד מסניפי הרשת. 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד