עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   חורף מתוק ומנחם – חנות ממתקים מתכוננת לעונה הקרה

חורף מתוק ומנחם – חנות ממתקים מתכוננת לעונה הקרה

ממתקי חורף
Photo by Karolina Grabowska from Pexels

 

מאמרים רלוונטיים נוספים:
חורף מתוק ומנחם – חנות ממתקים מתכוננת לעונה הקרה
כלים להכנת ממתקים תוצרת בית

 

הסתיו כבר כאן, שעון החורף בתוקף, ומרגישים את השינוי באוויר. ריחות עונת המעבר עולים באפינו, מחשיך מוקדם והערבים נעשים קרירים יותר ויותר. חנות ממתקים מנוסה המכבדת את עצמה תימצא בשלב זה בעיצומה של ההכנה לחורף, וגם אנחנו הוגים רעיונות למתוקים שיעשו לכם את העונה.

מנחמים ומחממים – מתוקי חורף נוזליים

מן הסתם, אין צורך לדבר שוב על "התה והלימון והספרים הישנים" המעוררים געגוע ואהבה אך כבר מוכרים כל כך. החורף הזה, אנו ממליצים להעלות מדרגה ולשדרג את הכיף וללכת על שוקו חם! למקצרי הדרך והקצרים בזמן, אנו מוכרים אבקות שוקו המבוססות על ממתקי שוקולד פופולריים ונפלאים כגון שוקולד מארס או M&M. מיטיבי לכת וחובבי גורמה המעדיפים לבשל שוקולד נוזלי כהלכתו במטבחם הביתי יכולים להשתמש בשוקולדים מרירים באיכות הטובה ביותר, כמו למשל שוקולדים בעבודת יד הנמכרים אצלנו במשקל, או שוקולדים מיובאים משובחים של לינדט, לאונידס או היידי.

אך אם נמאס לכם מהשוקו המסורתי ואתם רוצים לנסות משהו נועז ועז יותר, יש לנו בשבילכם רעיונות חדשים, בלתי שגרתיים ומטריפים שתוכלו להכין בקלות ולהתמכר אליהם אף יותר בקלות – הכנת משקה חם משוקולד לבן או מנוטלה, למשל, או עם ריבת חלב או ממרח עוגיות לוטוס! ואם כבר אתם במומנטום לטרפת, מה עם התוספות? נסו להוסיף למתכון או מעל השוקו שלכם סוכר חום דמררה, אגוז מוסקט, קינמון, גירורי מקופלת, שבבי קוקוס, סוכריות מסוגים שונים, או לשלב שמנת עם וניל, חלב שקדים, הל, מרשמלו, ועוד ועוד. כמובן שקצפת מלמעלה היא חובה בכל מקרה. במקרה של שוקו חם באמת שאין גבול לאפשרויות, והדבר תלוי רק בכם – ככל שתנסו ותעזו יותר, כך תוכלו לגלות עוד ועוד טעמים ולהתאים את המתכון בדיוק למה שאתם אוהבים. רק דמיינו את עצמכם מתאוששים בערב של יום מפרך, קר וגשום עם ספל קטן של אושר ביד. גן עדן.

ואם אתם דווקא אנשי קפה, יש לנו גם בשבילכם הפתעה מיוחדת לעונה זו – קפה של סטארבקס בכמה טעמים, כדי שתוכלו להרגיש בחו"ל אפילו אם אתם תקועים בבית בתקופה זו.

לצד המשקה – ממתקי חורף חדשים

כמובן שמשקאות חמים אינם מספיקים, וחייבים משהו קטן ליד. גם כאן עדיף לבחור באיכות ולא בכמות. אנו מציעים לכם מתכון הכי פשוט שמכינים משלושה מוצרים בלבד ובכעשר דקות, אך התוצאה נראית מיליון דולר וטעימה בטירוף:
קחו חבילת עוגיות לוטוס ורסקו אותן היטב בקערה. רוקנו לתוך הקערה גם צנצנת שלמה או כמעט שלמה של ריבת חלב או ממרח עוגיות לוטוס, וערבבו היטב ליצירת תערובת אחידה ודביקה מאד. מי שרוצה יכול בשלב הזה להוסיף גם תמצית וניל, ואם הממתק לא מיועד לילדים, מומלץ בחום להוסיף גם כף רום, קוניאק, ליקר אייריש קרים או וויסקי. צרו מן התערובת כדורים בגודל כדורי שוקולד סטנדרטיים, וגלגלו כל אחד מהם בערמת שבבי קוקוס או אבקת קפה נמס. הניחו בכלי לקירור במקרר לכמה שעות, ואז טעמו ליד הקפה, התה או כמובן, השוקו החם. מובטחת לכם פצצת טעם משוגעת לגמרי שלא תוכלו להפסיק להכין ולטרוף.

מתוקי חורף - חנות ממתקים טסה

עם זאת, כבודם של ממתקי חורף מסורתיים יותר כגון עוגיות, ביסקוויטים, רחת לוקום או ממתק תמרים המתאימים במיוחד לצד תה, מונח במקומו והם ראויים לו, במיוחד כשמדובר על מוצרים מיובאים ברמה ואיכות קולינרית של אירופה.

חנות ממתקים מכינה לכם חורף מתוק גם באפייה

אחד התענוגות הגדולים בחורף הוא עוגת שוקולד חמה ועשירה, המוגשת לצד משקה חם עם או בלי קצפת או גלידת וניל. רק מלחשוב על כך אנו כבר מריחים את הריח משכר החושים! כדי למקסם את פוטנציאל הטעם של עוגה כזו חשוב מאד להשתמש בשוקולדים האיכותיים ביותר בתהליך הכנתה. ככל שהמרכיבים משובחים יותר, כך גם עושר הטעמים והמרקם. חנות ממתקים ראויה לשמה מחזיקה גם במגוון מוצרי אפייה מעולים, אך ישנם פתרונות גם למי שזמנו קצר ואינו פנוי להכין עוגה כהלכתה – תערובות עוגות מוכנות של חברות ותיקות כמו בטי קרוקר, העומדות בתקני איכות המחמירים ביותר ובעזרתן ניתן להכין עוגת שוקולד חמה ונימוחה תוך דקות, ללא כל צורך לרוץ לחנות להשיג את כל המרכיבים היקרים ולעמוד שעות במטבח.

 

נשמח לשמוע את הרעיונות המתוקים שלכם וכיצד אתם נערכים לחורף מתוק במיוחד. שלחו לנו הודעה בדף הפייסבוק שלנו – www.facebook.com/tasa.co.il.

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד