עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   טיפים לעיצוב שולחן מתוקים

טיפים לעיצוב שולחן מתוקים

טיפים לעיצוב שולחן מתוקים

אם יש משהו שמשתלב היטב יחד עם אירועים וחגיגות זו האהבה שלנו למתוקים, שתמיד משאירה אצלנו טעם מתוק בפה וזיכרון נעים מהאירוע. כך, טרנד השולחנות המתוקים באירועים הפך ללהיט של ממש, וכדי שתוכלו להכין את שולחן המתוקים המושלם, הכנו עבורכם מספר טיפים לעיצוב

שולחנות מתוקים באירועים

כולנו אוהבים לחגוג, לבלות וליהנות, כאשר אחד האלמנטים המהותיים בקביעת רמת ההצלחה של האירוע, הוא כמובן האוכל שמוגש. כך, לצד הבחירה בין מנת הפתיחה לבין המנה העיקרית וההתלבטות בין הסוגים והטעמים שכולם יאהבו, ישנה בחירת אחת שתמיד מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד והיא – קינוחים מתוקים.

דברי מתיקה מעוררים אצל כולנו רגשות של שמחה ואושר, כשהם משאירים אצלנו טעם נפלא בפה ומהווים זיכרון מושלם מהאירוע. כך, שולחן מתוקים הפך לאחד הטרנדים הלוהטים בעולם האירועים, כשהוא מצליח לשלב עם הטעמים הנפלאים גם עיצוב מרשים וחן לאירוע.

שילוב של עיצוב וטעמים

מתוקים תמיד הצליחו לכבוש את ליבנו, אך מעבר לעניין הטעם המתוק, ובמיוחד כשמדובר באירוע שלנו, כדאי לחשוב גם על אפשרויות העיצוב העומדות לרשותנו, בכדי ששולחן המתוקים אכן יהיה מרשים ויצליח 'לגנוב את ההצגה'.

כדי להשיג את המראה המושלם של שולחן המתוקים, כדאי שנשקיע את המחשבה והתכנון הנדרשים בעיצוב השולחן, כך שהצבעים, הסגנונות והצורות המיוחדות ישתלבו היטב עם הטעמים המתוקים וייצרו את המראה המיוחד שימשוך את העיניים ויגרום לכולם לזכור את האירוע שלכם.

רעיונות וטיפים לעיצוב שולחן מתוקים

עיצוב שולחן מתוקים זה רעיון מצוין, אך מלבד סידור נכון ושילוב של צבעים, מומלץ לדאוג לכך שיהיו אלמנטים עיצוביים נוספים שיגרמו לשולחן להיות מיוחד, צבעוני ובלתי נשכח ובדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לעיצובים מהממים:

  • אלמנטים עיצוביים – השתמשו באלמנטים שונים, כמו מפות לשולחן, גביעי פלסטיק בהם תוכלו לשים סוכריות, כלים חד פעמיים צבעוניים, כוסות מיוחדות וכדומה. כיום ניתן למצוא מגוון אלמנטים עיצוביים ולהתאים אותם לקו העיצוב הכללי של האירוע (יוקרתי, משפחתי – חברי, מותאם אישית ועוד), כמו גם לסוג האירוע עצמו – בר / בת מצווה, ימי הולדת, חתונה ועוד.
  • בחירה מרובה של מתוקים – מומלץ לבחור מספר סוגי מתוקים (בין 10 ל – 12 סוגים), הן בכדי לקלוע לטעמים וההעדפות של כל המשתתפים והן בכדי ליצור את הגיוון שיאפשר לכם 'לשחק' עם העיצוב והמיקום של כל פריט.
  • חילוק השולחן – שולחן מתוקים מעוצב ומעניין מתחיל בחלוקה נכונה של השולחן. את השולחן ניתן לחלק לכמה חלקים (בהתאם לגודל השולחן), כאשר לכל חלק העיצוב והצבעים הייחודיים שלו, המשתלבים יחדיו לכדי מראה ססגוני ונעים לעין. את החלוקה ניתן לבצע באמצעות יצירת גבהים שונים או שימוש בכלי הגשה שונים (גביע פלסטיק, או מגשים צבעוניים לדוגמא).
  • יצירת צורות – מהמתוקים השונים ניתן ליצור צורות מעניינות, כמו זרי פרחים או חיות ובכך להוסיף עניין מקורי וייחודי לשולחן המתוקים שלכם.

 

 

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד