עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מארז שי לחג ראש השנה – המדריך המלא למתנת חג משמחת

מארז שי לחג ראש השנה – המדריך המלא למתנת חג משמחת

מארז שי לחג ראש השנה

מארז שי לחג ראש השנה מביע אהבה ואיחולים חיוביים

כשהשמש שוקעת והכוכבים מנצנצים, מתחילה שנה חדשה בלוח השנה היהודי – ראש השנה כבר כאן. החג הזה הוא לא סתם אירוע המסומן בלוח השנה. זהו זמן של התחדשות, התבוננות פנימית וחגיגה, בו אנו פותחים שנה מלאה בתקווה ואפשרויות. ראש השנה הוא זמן לתפילה והזדמנויות לצמיחה ושיפור. שיתוף, נתינה והפצת שמחה הם חלק ממאפייני החג. מתנות הן חלק משמעותי מראש השנה, המסמלות את משאלותינו לשנה טובה, מתוקה ומוצלחת. זוכרים כשהיינו ילדים, כמה ציפינו לקבל את מתנות החג  מקרובינו? מתנה היא הבעת אהבה ואיחולים טובים ליקירינו. ראש השנה הוא זמן להתחבר לשורשים שלנו, ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר דרך מסורת הנתינה?

מסורת הממתקים בראש השנה

ראש השנה הוא חג רווי מסורות עשירות, ואחת המתוקות ביותר שבהן (תרתי משמע!) הוא המנהג ליהנות ממאכלי דבש. טבילת פרוסת תפוח פריכה בקערת דבש זהוב ונוצץ היא מנהג המסמל את תקוותינו לשנה מתוקה. טעמה המענג של עוגת הדבש, מבוססת מתכון שעבר במשפחה מדור לדור, נושאת עמה את תמצית האהבה, השמחה והמסורת המשפחתית.

ממתקים הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ראש השנה. מפירות ועד מאפים, הם מבטאים משאלות מעומק הלב למתיקות בחיינו ובחייהם של אלה שאנחנו אוהבים. אנו מוקירים ומכבדים מנהגים עתיקים אלה, גם אם אנו מוסיפים להם טוויסטים רעננים ומהנים שהופכים את המסורת לשלנו. כאן נכנסים לתמונה מארזי הממתקים והשוקולד. הם מאפשרים לחגוג את המסורת המתוקה על ידי מתן מארז שי לחג ראש השנה מלא במגוון ממתקי גורמה ושוקולדים, שכל אחד מהם מהווה מזכרת מתוקה של שמחה וחגיגה.

במשפחתנו, המסורת של החלפת דבש בשוקולדים החלה כאשר אחייניתנו, חובבת שוקולד נלהבת, הגתה את הרעיון של חלוקת שוקולדים במקום עוגת הדבש המסורתית, שאפשרה לנו לחלוק את אותה הרוח של האהבה והמתיקות בצורה קצת שונה. האור שבעיניה והאושר על הפנים של כולם גרמו לנו להבין שלמרות שהמסורות חשובות לנו, תמיד יש מקום למעט יצירתיות.

באמצעות מארזי הממתקים והשוקולד שלנו, אנו מזמינים אתכם להמשיך את המסורת המתוקה של ראש השנה, ולהוסיף לחג נופך מודרני המייצג לא רק את שמחת ההווה אלא גם את ההבטחה לעתיד מתוק עוד יותר. עם כל ביס, אתם לא רק נהנים מפינוק טעים, אלא גם ממשיכים מסורת יקרה בדרך ייחודית לכם.

תהליך הכנת מארז שי לחג ראש השנה

יצירת מארזי הממתקים והשוקולד שלנו היא לא רק עסק עבורנו – זו אמנות, תשוקה ועמל של אהבה. בדיוק כפי שצייר מעורר לחיים קנבס עם צבעים, מומחי הממתקים שלנו מעניקים לכל מארז שי לחג שכבות של טעם, מרקם ואהבה. המסע של כל מארז שי לחג ראש השנה מתחיל מאחורי הקלעים, שם נבחרים בבחירה קפדנית המוצרים והעיצוב, מכדור השוקולד הקטן ביותר ועד לטאץ' הסופי של האריזה.

אנו בטסה מאמינים שכל ממתק ושוקולד שאנו מוכרים הוא הבטחה לאיכות ושמחה. לכן אנחנו מחוייבים להשתמש רק במרכיבים הטובים ביותר. אנו יודעים שראש השנה עוסק ביותר מסתם מתיקות, ואנחנו רוצים שמארזי השי שלנו יתמצתו את מלוא רוח החג. עיצובי האריזות שלנו שואבים השראה מהאלמנטים המובהקים של ראש השנה – חשבו על גוונים של זהב כדי לסמל דבש, לבן וכסף חגיגיים, וכד'. גם סידור התכולה בתוך האריזה אינה אקראית, אלא מתוכננת בקפידה כדי ליצור חוויית פתיחה שתפתיע ותשמח.

לכן, כשאתם מעניקים במתנה מארז שי לחג ראש השנה שנוצר על ידינו, אתם לא סתם נותנים מתנה כדי לצאת לידי חובה, אלא מציעים חווייה סוחפת המשלבת את קסם המסורת עם פינוקים טעימים וטרנדים מודרניים. זאת אכן התחלה מתוקה לשנה!

מארזי שי לחג במגוון ובהתאמה אישית

אנו מבינים שלכל אחד יש העדפות טעם ייחודיות וצרכים תזונתיים. לכן מארזי המתנה שלנו מגיעים במגוון רחב של טעמים וסוגים. משוקולד החלב העשיר והפרווה לשומרי המסורת ועד לממתקים חדשניים להרפתקנים, יש במארזים שלנו משהו מתאים לכל אחד. ולבעלי מגבלות תזונתיות, לא שכחנו אתכם. אנו מציעים אפשרויות טבעוניות, ללא אגוזים, גלוטן או סוכר, כך שאף אחד לא יחמיץ את כל הכיף.

אנו יודעים שמתנה הופכת למיוחדת עוד יותר כאשר יש בה טאץ' אישי. לכן אנו מציעים את האפשרות להתאים אישית את מארזי השי. בין אם אתם רוצים לבחור את התכולה, את האריזה או להוסיף מסר אישי, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור ולבצע זאת על הצד הטוב ביותר.

מארזי שי מספקים נוחות – קלים להזמנה, זמינים לאיסוף או משלוח

בעיצומם של ההכנות לראש השנה אתם בוודאי עסוקים עד מעל לראש, ואנחנו כאן כדי לוודא שבחירת המתנה המושלמת שלכם תהיה תהליך נטול לחץ. לכן הפכנו את מארזי השי לחג שלנו לקלים להזמנה, וכיום ניתן להזמינם בלחיצת כפתור באתר שלנו, ולא רק באחד מסניפי הרשת או בטלפון.

ברגע שההזמנה שלכם מוכנה, תוכלו לאסוף אותה מהסניף הקרוב אליכם, או לבקש משלוח לביתכם או לבית הנמען. כדאי להזמין את המארז די זמן מראש כדי לוודא שאכן יגיע בזמן ושכל האפשרויות יהיו פתוחות בפניכם.

כיצד לבחור את מארז השי המתוק המושלם

בחירת אריזת המתנה המושלמת לממתקים ושוקולד כרוכה במעט מחשבה, קורטוב של הבנה והמון אהבה. מדובר בהכרת הטעם וההעדפות של הנמענים שלכם. האם לדודה שלכם חיבה מיוחדת לשוקולד מריר, או שלחבר הכי טוב שלכם יש אובססיה לסוכריות פירות? הבנת העדפות אלה יכולה לעזור לכם לבחור מתנה שבאמת ייהנו ממנה.

ושוב, בל נשכח את ההגבלות התזונתיות. לרבים מאיתנו יש חברים או בני משפחה טבעונים, אלרגיים לאגוזים או שאינם מורשים לצרוך גלוטן. בטסה יש לנו מגוון אפשרויות כך שתוכלו לבחור משהו מתאים לכל נמען.

עבור ילדים, שקלו לבחור באריזות צבעוניות במיוחד, בצבעים בולטים. עבור עמיתים או מכרים מהעבודה, טעמים קלאסיים ומוצרים יוקרתיים יכולים להתאים יותר.

ניתן לשלב במארז מאכלים מסורתיים לראש השנה, כמו עוגת דבש איכותית או תפוחים, תמרים וצנצנת דבש אורגני טבעי.

 

לסיכום, ראש השנה הוא זמן של נתינה, אכפתיות והתחלות מתוקות. מסורת הענקת המתנות המתוקות שלו היא מחווה סמלית המחזקת קשרים, מביאה שמחה ומביעה את תקוותנו לשנת שגשוג ואושר. חבילות שי לראש השנה מבית טסה שוקולד מציעים טוויסט מודרני למסורת מתוקה זו, עם איכות, מגוון ואפשרות להתאמה אישית, נוחות וקלות הזמנה ויתרונות רבים נוספים.

אנו מזמינים אתכם להזמין מארז שי לחג ראש השנה, לחלוק אותו עם יקיריכם, ולתת למתיקות לחלחל לכל פינה בלב. נשמח לשמוע מכם על הטעמים האהובים עליכם, את סיפורי החג שלכם ואיך המארזים שלנו הוסיפו לשמחת החג שלכם.

מוכנים להמתיק את ראש השנה? בקרו בחנות האונליין שלנו, בחרו את המארז המועדף עליכם או צרו חבילת מתנה מותאמת אישית בסניף הקרוב לביתכם והפכו את ראש השנה הזה למיוחד עוד יותר.

 
lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד