עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   שילוב ממתקים עם מאכלים חלביים של חג השבועות

שילוב ממתקים עם מאכלים חלביים של חג השבועות

איך ניתן להשתמש בממתקים כאשר אתם מכינים ארוחה חלבית חגיגית לחג השבועות? הנה כמה
רעיונות נחמדים לשילוב שוקולדים וממתקים במאכלי החג.

 

חג השבועות - ממתקים לקישוט מאכלים חלביים

 

חג השבועות אהוב על רבים שמעדיפים מאכלי חלב וגבינה על פני כל דבר אחר. זאת ההזדמנות ליהנות מגבינות משובחות, פשטידות ומאפים חמים ועשירים, סלטים בשילוב גבינות וכמובן – בלינצ'ס מתוקים, עוגות וקינוחי שמנת שבמיוחד מי שמקפיד על כשרות בדרך כלל לא זוכה ליהנות מהם בארוחות חגים אחרות.

לפי נסיוננו, מאכלי החג, ובמיוחד קינוחים מתוקים חגיגיים יכולים להיות משודרגים בעזרת שימוש בסוגי ממתקים שונים שניתן לשלב בתהליך ההכנה ובקישוטים הסופיים. אספנו עבורכם רעיונות מצוותי החנויות המומחים לממתקים שלנו, והרי הם:

 

מי לא אוהב עוגיות לוטוס? חג השבועות – הזדמנות להכניס אותן לכל מאכל

עוגיות לוטוס, וגם עוגיות מסוגים אחרים כגון אוראו ושוקולד צ'יפס, פופולריות מאד בישראל ובעולם. אך האם חשבתם על כך שכמעט כל קינוח שאתם מכינים יכול לקבל טוויסט חדש ומרענן בעזרת העוגיות הטעימות? ניתן להשתמש בעוגיות כבסיס לקינוחים במקום ביסקוויטים פשוטים או בצקים פריכים, למשל. פשוט רסקו את העוגיות האהובות עם מעט שומן (מרגרינה או חמאה), עד לקבלת עיסה מעט דביקה שניתן לשטח על פני תבנית כבסיס לעוגת גבינה, עוגת ביסקוויטים, טירמיסו, ואפילו כוסות קינוח קצפת.

דרך נוספת היא לפורר את העוגיות ולהשתמש בהן כמעין קראמבל המוסיף טעמים וצבע מעל עוגה או קינוח.

אפשר גם לשלב את העוגיות בשלמותן, ולהשתמש בהן כקישוט.

עוגיות הלוטוס יתאימו לפעמים גם לקינוחים מתוחכמים וגורמה, כשהן מוסיפות להן את אותו טעם קרמל-מלוח שכל כך טרנדי בתקופה זו בתחום הקונדיטוריה.

 

ילדים וסוכריות צבעוניות – שילוב מנצח גם במאכלי חג השבועות

ילדים פעמים רבות אוכלים "עם העיניים", וזאת הסיבה לכך שהם כל כך אוהבים סוכריות וממתקים צבעוניים, עוגות שוקולד, וכד'. לכן אם אתם מארחים גם את ילדי המשפחה בחג, כדאי מאד שתכינו עבורם קינוח או עוגה המקושטים בסוכריות צבעוניות. אלו אינן חייבות להיות הסוכריות הצבעוניות הקצת-משעממות ובנאליות של הסבתות. אפשר להשתמש בסוכריות מכל הסוגים – סוכריות נחשים שניתן ליצור מהם צורות ופרצופים, מרשמלו קטנים וחמודים, דובונים, ועוד, כמיטב הדמיון.

גם כאשר אתם מגישים גלידה, ניתן לקשט אותה ולהוסיף לה תוספות שילדים מתים עליהן כגון סוכריות קופצות, מקלות שוש קצוצים, סוכריות שרשרת וכל דבר אחר העולה על דעתכם.

דרך אגב, גם כאן אין לזלזל ברמת הגורמה שניתן להגיע אליה. הוספת סוכריות מרמלדה איכותיות מפירות הדר, למשל, יכולות לשדרג קינוחים רבים גם לחובבי הקולינריה אניני הטעם ביותר.

 

שוקולד משדרג מאכלים חלביים של חג השבועות

מלך הממתקים, השוקולד, הוא ורסטילי וגמיש, וניתן לשדרג באמצעותו כמעט כל עוגה או קינוח. הוותיקים שבינינו עדיין זוכרים את עוגת הגבינה הנפלאה שהטעימה ממנה הגיעה לרמות עונג עילאי בעזרת גילוחי השוקולד המריר הקטנים שפוזרו מעליה.

מה שנפלא הוא שניתן להשתמש בשוקולד איכותי כמעט מכל סוג ובכל צורה, כיד הדמיון הטובה עליכם. המיסו לסירופ או צרו גנאש, פוררו או גררו במגררת ופזרו מעל, הכניסו קוביות קטנטנות למילוי הבלינצ'ס או צפו סוכריות, טראפלס וכו' – האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

 

היו יצירתיים ותנו לממתקים צ'אנס להקפיץ לכם את ארוחת החג והדהימו את האורחים ברעיונות החדשים שלכם. צוותי חנויות טסה יכולים להמליץ ולייעץ לכם עוד בנושא. היכנסו לחנות טסה הקרובה לביתכם ובחרו מהמגוון העצום שלנו כדי להפתיע ולשמח את בני משפחותיכם.

חג שבועות שמח!

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד