עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   ממתקים לימי הולדת – רעיונות וטיפים

ממתקים לימי הולדת – רעיונות וטיפים

זוכרים את שקיות ההפתעות של ימי ההולדת שקיבלנו כשהיינו קטנים? ממתקים לימי הולדת היום הם עניין מורכב הרבה יותר שדורש השקעה בגיוון, אסתטיקה ושפע. אז איך מבטיחים שלא נאכזב את הילדים (או הגדולים)? צוותי טסה מציעים רעיונות וטיפים:

איך ניצור אווירה חגיגית באמצעות ממתקים לימי הולדת?

ממתקים לימי הולדת

למרבה המזל, שפע הממתקים הקיים היום בשוק אינו דומה לביגל'ה והבמבה הבודדים שמילאו את רוב שקיות ההפתעות לימי הולדת כשאנחנו, ההורים, היינו ילדים. היום אפשר למצוא המון מוצרים שישדרגו את האווירה החגיגית ויוסיפו לתחושות השמחה והכיף.

נתחיל בצבעים – צבעים חשובים מאד ליצירת אווירה שמחה ותוססת. אפשר לבחור באריזות ממתקים וקישוטים בגווני זהב וכסף, או לפזר סוכריות וחטיפים בשלל צבעי הקשת ובצבעים בוהקים וחזקים. לגדולים יותר, אפשר ללכת דווקא על רקע המבוסס על הצבע הלבן, עם נגיעות של זהב וכסף או צבעי פסטל רכים ומתוקים. כדאי לבדוק עם הילדים אם יש להם העדפות משלהם לצבע או עיצוב מסויים, ולכבד את העדפותיהם.

מוצרים ספציפיים שיכולים לתרום לאווירה חגיגית יכולים לכלול שוקולדים באריזות ברכה אישיות עם כיתוב "מזל טוב" או "יום הולדת שמח", וכד'. אפשר לפזר סוכריות כוכבים או לבבות צבעוניות על גבי השולחנות או שולחן מתוקים מרכזי, מה שהופך את האירוע גם למשחקי – ילדים משתגעים על לנסות לאסוף את כל הסוכריות, לזרוק אותן באוויר או זה על זה. סוכריות מסוג זה באות במגוון צבעים, כך שניתן להתאימן לבחירת הצבעים העיצובית של האירוע כולו. כדאי להציב על השולחנות כוסות צבעוניות שבהן מוצרי ממתקים דמויי מקלות או שיפודים שעליהם "הולבשו" סוכריות מרשמלו בצורת לבבות או גלידות, סוכריות לב על מקל, שוקולדים בצורת לב על מקל, מקלות ליקריץ ועוד. שקיות מטבעות שוקולד מעולם לא יצאו מהאופנה, וגם הן יכולות להוסיף למראה החגיגי, במיוחד אם בחרתם בצבעי זהב וכסף. כלי הגשה מלאות בסוכריות גומי מסוגים שונים ובצבעים מתאימים לאירוע תמיד משמחים ילדים והורים.

 

טיפים נוספים לימי הולדת משמחים ומתוקים במיוחד

לילדים בעלי תחומי עניין ספציפיים כדאי לתכנן יומולדת בנושא, ולהתאים גם ממתקים הקשורים לתחומים האהובים. לדוגמא, לילד או ילדה חובבי כדורגל אפשר לתכנן יומולדת "כדורגל", ולפזר שוקולדים באריזה דמויית כדורגל. אריזות אלה מגיעות במגוון צבעים, כך שאפשר בקלות למצוא את צבע הקבוצה האהודה שלהם. אפשר לעצב את כל האירוע בצבעי הקבוצה, ולבחור ממתקים באריזות בצבעים המתאימים. לילדים חובבי חיות אפשר למצוא מגוון ממתקים ושוקולדים בצורות ואריזות עם דמויות של חיות, לפזר באזור האירוע בובות פרווה של חיות, וכו'. לילדים האוהבים סדרת אנימציה או דמויות גיבורי על כדאי להשיג ממתקים וחטיפים באריזות עם הדמויות האהובות עליהם, וגם כאלה יש בשפע בחנויות הממתקים הנכונות. בלונים עם הדמויות ישלימו את הרעיון, וכנ"ל כתרים וקשתות, כובעי מסיבה שתוכלו להכין בעצמכם עם הדמויות, ואפילו עוגה בצורה או עם תמונה של הדמויות. ואולי לא חשבתם על זה, אבל ישנן גם פיניאטות מוכנות לרכישה בצורת כדורגל, חיות ודמויות שונות, שאותן ניתן למלא במגוון ממתקים להנאת הילדים. תוכלו גם ליצור פיניאטה בעצמכם מעיסת עיתון וצבעים בכל צורה שתרצו.

אם אתם רוצים לשמר את המסורת של שקיות ימי הולדת המחולקות בסוף האירוע לילדים, כדאי שתדעו שהיום ישנן שקיות ימי הולדת מעוצבות יפהפיות וצבעוניות, וגם קופסאות הפתעה לממתקים שניתן למלא. גם כאן העיצוב הוא על פי צבע או נושא, כך שתוכלו להתאים שקיות בנושא ריקוד לילדים שאוהבים לרקוד, שקיות בעיצוב חיות לילדים חובבי חיות, שקיות בנושא דמויות אהובות מסדרות לילדים האוהבים אותן, וכו'.

 

כפי שהבנתם, ממתקים לימי הולדת הם היום תחום רחב ומלא באפשרויות. חסכו זמן וכאב ראש ובואו להתייעץ ולקבל השראה ורעיונות נוספים מצוותי המומחים לשמחה בחנויות שלנו.

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד