עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   ממתקים לקיץ – מה חדש במותגי השוקולד המיובאים המובילים?

ממתקים לקיץ – מה חדש במותגי השוקולד המיובאים המובילים?

קיץ מתוק - שוקולד קדבורי

המאמר עודכן במאי 2021

חברות השוקולד הגדולות והאהובות מחדשות את ההיצע שלהם ויוצאות עם שלל ממתקים לקיץ וסדרות חדשות ומענגות. יצאנו לסקור:

מה חדש אצל שוקולד גודייבה – Godiva?

מותג גודייבה – חברת שוקולד בלגי שהוקמה לפני 95 שנה על ידי השוקולטייר פייר דראפ, אמן שוקולד מוכשר שבניו המשיכו את דרכו ופיתחו את החברה לממדיה היום – מותג שוקולד הפרמיום הגדול בעולם. המוצר האיקוני והפופולרי ביותר של החברה נקרא Coeur Blanc – "הלב הלבן", והוא למעשה שילוב הרמוני של שוקולד לבן ופרלין אגוז מקדמיה לממתק אחד בצורת לב – שוקולד קלאסי מושלם, מושחת ויפהפה.

גודייבה מתחדשים כל הזמן במוצרים חדשים ומיוחדים מחומרים עשירים המשמחים את החיך. עבור קיץ 2021, הכינו אמני החברה את סדרת השוקולדים Les Tentations du Chef – "פיתויי השף", פרי מוחו של השף הבלגי טיירי מורה. הסדרה כוללת שישה שוקולדים המציגים את היכולת האמנותית והמיומנות של גודייבה, מרכיבים משובחים ומבט רענן על מסורת הכנת השוקולד. טעמי השוקולד החדשים הם – קפוצ'ינו – גנאש קפה לבן עם אגוזי מקדמיה מקורמלים בשוקולד חלב; מעודן – גנאש פטל פירותי בשוקולד מריר עם פירורי פטל; תגלית – גנאש שוקולד חלב עם פולי קקאו מוונצואלה העטופים בשוקולד חלב; אבן (Ebene) – גנאש שוקולד מריר עז עם 72% קקאו בשוקולד מריר עם פסי שוקולד לבן עדינים; מסתורין – מוס שוקולד מריר עדין עם פסי שוקולד כהה דקים; גורמה – גנאש תפוחים מקורמלים עם שוקולד חלב מקושט בפיסות נוגאטין קראנצ'יות. נשמע מטריף, לא?

ממתקים לקיץ - שוקולד גודייבה

חדש בשוקולד היידי (Heidi)

היידי הוא מותג שוקולד שוויצרי מן המפורסמים והאהובים בעולם. חברת היידי מתגאה בכך שמוצריה מיוצרים אך ורק מחומרים אורגניים האיכותיים ביותר והמיוצרים בתנאי סחר הוגן, בשיטות חקלאות ברת-קיימא מפוקחת העושה שימוש במשאבים מקומיים. לעונת הקיץ הבאה עלינו לטובה, היידי הכינו סדרת טבלאות שוקולד מבוססות עשבי מרפא. בסדרה שלושה טעמים – שוקולד מריר-מעודן עם תמצית לימון; שוקולד לבנדר; שוקולד מריר-מעודן עם מנטה.

סדרה חדשה אף יותר היא סדרת הסמות'יז, המציעה טבלאות שוקולד בשלושה טעמים נוספים בהשראת משקאות סמות'י פירותיים הפופולריים והבריאים – דודבן, תות, משמש וקוקוס. רעיון מבריק!

קיץ מתוק - שוקולד היידי

קיץ מתוק עם הרשי'ז (Hershey’s)

מותג השוקולד האמריקאי הנפלא הכין לכולנו קיץ מלא רעיונות שוקולד חדשים, מתוך המחשבה שבכל העולם אנשים רוצים ליהנות כמה שיותר מן הקיץ שאחרי סגרי הקורונה. לכן יצרו גרסאות מעודכנות ומיוחדות לממתקים המוכרים של החברה – קיט-קאט בטעם מילקשייק פאי ליים, נשיקות הרשי'ז המפורסמות בטעם מילקשייק עוגת יום הולדת, ברי שוקולד בטעמי גלידת תותים ושמנת, עוגיות ומנטה, ועוד ועוד.

שוקולד קדבורי (Cadbury) עובר לגלידות

בחברת קדבורי הבריטית, בשיתוף עם חברת הגלידה הידועה פרונרי, העבירו את טעמי השוקולד שלהם לגלידות לכבוד הקיץ הקרב. מנהלת השיווק של החברה, שרלוט המבלינג, סיפרה עד כמה הוא והחברה כולה מתרגשים לקראת השקת גלידות קדבורי החדשות, שישלבו את כל הטעמים הנהדרים של שוקולד קדבורי עם גלידה משפחתית איכותית. "אם אתם אוהבים שוקולד קדבורי אתם כבר יודעים שתאהבו את גלידות קדבורי", הוסיפה.

שוקולד מילקה מתחדשים במתוקים לקיץ

מותג מילקה מרחיב גם הוא את טווח מוצריו לקיץ. בעונה החמה ניתן יהיה להשיג את טעמי מילקה גם במוצרים כמו מילקה מקס – טבלת שוקולד עבה במיוחד; בר שוקולד "הפסקה מתוקה" המורכב מבצק ביסקוויט הממולא בשוקולד שוויצרי עדין בטעם אגוזי מקדמיה; ממרח "פאטאמילקה" עשוי מקקאו ואגוזי מקדמיה; והכי מומלץ – "מקלות" מילקה העשויים בצק ביסקוויט ועוגיות טעים ביותר ומצופים בשוקולד חלב של מילקה. קחו בחשבון שברגע שתפתחו את חבילת המקלות, היא כנראה תחוסל תוך דקות ספורות משום שלא ניתן לעמוד בפניהם.

אם אתם חובבי שוקולד כמונו, אל תהססו לנסות את הטעמים החדשים. ספרו לנו בדף הפייסבוק שלנו איזה מוצר הכי אהבתם, ומה הייתם מוסיפים או משפרים. שיהיה לכולנו קיץ מתוק וטעים, בטוח ומהנה.

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד