עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   ממתקים מחו"ל – ממתקים מיוחדים מכל העולם!

ממתקים מחו"ל – ממתקים מיוחדים מכל העולם!

ממתקים מחו"ל

 

אהבת ממתקים היא תופעה כלל אנושית וכלל עולמית – כמעט בכל התרבויות פיתחו בני האדם מאכלים מתוקים מסוגים שונים כדי לספק את התאווה למתוק, או לפחות צרכו מתוקים טבעיים כמו דבש וקנה סוכר בכמויות. כיום ניתן למצוא ברחבי העולם (וגם בחנויות שלנו) מגוון ממתקים מיוחדים ומעניינים שעוד לא טעמתם וכדאי לנסות.

ממתקים מיוחדים ומפתיעים

בעשורים האחרונים ישראלים טסים המון לחו"ל, ומגלים עוד ועוד יעדים חדשים ואקזוטיים מסביב לעולם. תיירים ישראלים מתאפיינים בסקרנות קולינרית רבה, ולכן הם כבר מכירים היטב להיטים עולמיים כמו גולאב ג'מון מהודו, רחת לוקום מטורקיה, ואולי אפילו פסטליטוס דה דולסה מארגנטינה. אבל למרבה השמחה, נותרו עדיין ממתקים נפלאים שעוד לא שמעתם עליהם לגלות בארצות השונות. הנה כמה דוגמאות:

סוכריות על מקל טופי מייפל מקנדה – סוכריות העשויות ממייפל סירופ טהור שמרתיחים ושופכים על גבי משטח שלג כדי שיתמצק. לרוב מוגש על מקל, אך לעיתים גם כסוכריות עטופות.

סוכריות זקן דרקון מסין – מוכנות על ידי מתיחת סיבי סוכר וסירופ לחוטי משי דקים הנעטפים סביב בוטן, זרעוני שומשום ושבבי קוקוס – כמו לאכול "שערות סבתא" משודרגות.

ממתק אורז מהוואי – פרי טרי או מיובש עטוף בנייר אורז אכיל ומתקתק.

מרשמלו אננס עטוף בשוקולד מניו זילנד – להיט גדול במדינה וטעים בהרבה ממה שזה אולי נשמע.

באינדונזיה, תאילנד, ואפילו ביפן, אוכלים ממתק הנקרא קופיקו (עם פ' דגושה, לא כמו הדמות הספרותית שלנו). זהו למעשה ממתק העשוי מתמצית קפה מרוכזת במגוון טעמים ומרקמים רכים וקשים, כך שאתם זוכים לבוסט גם מהסוכר וגם מהקפאין.

ממתקים מחו"ל שכדאי לנסות

רשת טסה שוקולד מתמחה ביבוא ממתקים, ולכן אין זה פלא שצוותי היבוא המנוסים שלנו מומחים באיתור ממתקים מחו"ל שהישראלים עדיין לא טעמו וליבא אותם לחנויות שלנו. למשל, מותג האריבו הגרמני, שהוא מוכר ביותר וסופר-פופולרי בארצו ובעולם כולו, אך ישראלים רבים עדיין לא שמעו עליו. בחנויות שלנו תוכלו למצוא מגוון ממתקים נהדרים של המותג, כמו למשל סוכריות שוש בצורת תקליטי ויניל שחורים (מומלצות כמתנה לחובבי מוסיקה), סוכריות פטל יער נהדרות, ועוד.

ממתק מדהים נוסף למיטיבי-חיך הוא מרציפן שזיף במדירה של חברת אנטון ברג מדנמרק. החברה מייצרת ממתקים איכותיים ברמת גורמה, ומי שטועם מהם לעולם לא ישכח את העונג. תוכלו למצוא את הממתק וממתקים נוספים של המותג אצלנו בחנויות ובחנות האונליין, כמו למשל מרציפן תות שדה ושמפניה, מרציפן אוכמניות ווודקה, וסט של 12 בקבוקוני שוקולד עם ליקרים.

 

ממתקים מיוחדים

אוהבים פרלינים? מי לא? אז דעו שאנחנו מוכרים בחנויות שלנו פרלינים איטלקיים משובחים של חברת DelConte ושל חברת Sorini, בטעמים מגוונים כגון קרם לבן, אגוזי מקדמיה, פקאנים, וכו'. ואם אתם דווקא בקטע של לעיסה, נסו את הסוכריות הלעיסות המפורסמות בכל העולם של חברת Mike&Ike הוותיקה מאמריקה, ששמה לקוח מקומיקס פופולרי שהפך כבר מזמן לקאלט. הסוכריות באות בקופסאות מגניבות וצבעוניות ובמגוון טעמים – מנטה, אבטיח, דובדבן, ענבים, פירות יער, ועוד המון אפשרויות.

יכולנו להמשיך כך עד אין קץ, אבל אם אתם אוהבים לטעום דברים חדשים, אתם בטח כבר יודעים שהכי מומלץ פשוט להגיע לחנויות ולראות בעצמכם את כל האפשרויות. ואם אתם פחות מכירים ממתקים מחו"ל, פתחו את הראש ואת הפה, נסו טעמים חדשים ולימדו ליהנות מעצם ההפתעה והייחודיות של ממתקים שלא הכרתם קודם לכן. בתיאבון!

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם – 

סוגי ממתקים אהובים ופופולריים

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד