עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   ממתקים ממותגים חדשים לחורף

ממתקים ממותגים חדשים לחורף

ממתקים ממותגים לחורף

כל מותגי הממתקים הגדולים התכוננו היטב לחורף 2021 ויצאו עם סדרות חדשות של ממתקים ממותגים ומוצרי שוקולד. הנה כמה מן המוצרים שאהבנו במיוחד ושחלקם מחכים לכם אצלנו על המדף:

פררו – מותג-על הכולל את נוטלה, קינדר, טיקטק ועוד

אנו מכירים את המותג פררו בעיקר ממוצר השוקולד היוקרתי פררו רושה, אך למעשה פררו הוא משפחה שלמה של מותגים הכוללת כמה מן האהובים ביותר בעולם, כמו קינדר ונוטלה. לחורף 2021, פררו חידשה והוסיפה מוצרים רבים לליינאפ שלה, חלקם במיוחד לחג המולד והשאר לחורף כולו. למשל, תוכלו למצוא מארז חג מיוחד של קינדר ג'וי, הכוללת ארבע ביצי קינדר ג'וי עם צעצועי הפתעה בתוכן. מארז קינדר בואנו לחג כולל את ממתקי שוקולד בואנו האהובים בגודל ביס, עטופים כל אחד בנפרד בעטיפה חגיגית. סוכריות תיקתק לחג באות בטעמי קינמון וסוכריית "מקל סבא", ואילו מוצר הפרימיום גרנד פררו רושה מגיע השנה בטעם מריר מעודן במיוחד.

בנוסף לכל הצ'ופרים המיוחדים הנ"ל, תוכלו למצוא צנצנות נוטלה בגודל מיני מקושטות בצבעי חג המולד, קראנץ' מיניז מיוחדים, ועוד. זו כבר השנה השנייה שפררו גם תורמת צנצנות נוטלה לארגון למניעת רעב אצל ילדים.

האריבו (Haribo) – גומי חגיגי לחורף

סוכריות הדובונים של האריבו התחדשו בעונה זו בטעמים מיוחדים חדשים כמו דובדבן, שזיפים מסוכרים, תפוחים מסוכרים ועוד. מלבד זאת, טרחה החברה והכינה מארז "מקל סבא" חגיגי ענקי הכולל דובוני גומי בטעמי תות, תפוז, לימון, אננס ופטל. מארז אחר, בצורת דובון גדול מחומר אקרילי, כולל שקיות מיני של כל טעמי הדובונים לחג המולד, בירוק ובאדום.

סניקרס חורפי בטעם חדש

מי לא אוהב חטיף שוקולד סניקרס? אז עכשיו תוכלו ליהנות מחטיף הסניקרס בטעם ייחודי לחורף – לחמניית קינמון! החטיף ממולא נוגט ושברי בוטנים ועטוף בשמיכת חמאת קרמל ושוקולד. וואו!

עוגיות פילסברי, שוקולד הרשי'ז ו-m&ms – ממתקים ממותגים מפתיעים

בפעם הראשונה השנה, חברת פילסברי מציעה עוגיות מוכנות לאכילה שאינן דורשות אפייה. מדובר על עוגיות רכות בזיגוג סוכר שעליו מפוזרות סוכריות כחלחלות זעירות, והן נימוחות ונהדרות ליד כל כוס תה מחמם.

הרשי אף פעם לא מאכזבים, וממשיכים לחדש מדי עונה את ליין המוצרים שלהם עם הפתעות מתוקות. הפעם מדובר על בר שוקולד לבן עם שברי עוגיות נשיקות סוכר – מוצר שאנו נתקשה לשכוח לאחר שטרפנו אותו בתאווה.

חברת m&m התעלתה על עצמה השנה, והכינה כדורי שלג לחורף – כדורים קטנים של שוקולד לבן שבמרכזם נחבא בייגל'ה פריך. מדובר על מהדורה מוגבלת, אז מהרו ונסו להשיג אותה לפני שתאזל מן החנויות.

גם לקיטקט חטיף שוקולד חדש מיוחד לחגים, במילוי של קרם עוגיות ג'ינג'ר וקינמון.

שוקולדים ממותגים שוויצריים מלינדט

שוקולד שוויצרי של לינדט תמיד מעולה, אבל הפעם לינדט יצאה בליין מוצרים לחורף מדהימים מתמיד. הליין כולל גם את מותג הבת לינדור, ומציע מוצרים כגון שוקולדים בצורת ובעטיפה של איש שלג, מארזים מהממים של שוקולדים בטעמים שונים, ועוד.

גם מותג Heidi האהוב הכין מארזים יפהפיים לחגים ולחורף שלא תרצו לפספס. תוכלו לראות חלק מהם אצלנו בסניפים.

אנו מאחלים לכם חורף חמים וכיפי מלא טעמים!

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם:

מתכונים לממתקים – למי בא משהו מתוק?

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד