עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מה שותים בחום של קיץ 2024 שיהיה מיוחד וטעים?

מה שותים בחום של קיץ 2024 שיהיה מיוחד וטעים?

משקאות קיץ 2024

כשהחום הכבד של הקיץ הישראלי מכה, אין דבר מרענן יותר ממשקה קר וצונן שמרענן את הגוף ואת הנפש. הקיץ הוא הזמן המושלם לגלות טעמים חדשים וליהנות ממשקאות מיוחדים שמביאים תחושת רעננות בכל לגימה. השאלה הגדולה היא: איך להפתיע שוב ושוב את החיך שלנו ומה לשתות בקיץ שיהיה גם טעים וגם מיוחד?

בין אם אתם יושבים במרפסת בשעת ערב, נהנים מפיקניק בפארק או מארחים מסיבת קיץ, אין דבר שמשדרג את החוויה כמו משקה קר חדש ומיוחד. קיץ 2024 הוא הזדמנות מצויינת להרוות את הצימאון בעזרת משקאות קרים וחדשניים שיהפכו כל שלוק לחגיגה קייצית קטנה בפה. זה בדיוק הזמן להיות נועזים ואמיצים ולהתנסות במשקאות שונים שלא ניסיתם בעבר.

המזל של כולנו הוא, שהקיץ הזה נוכל לטעום מגוון משקאות חדשים שמגיעים לישראל ממדינות שונות ברחבי העולם. הטעמים החדשים מבטיחים להפתיע ולהלהיב את החיך עם תערובות פרי ייחודיות, צמחים מרעננים ואפילו שילובי אלכוהול מעניינים. שווקים חדשים נפתחים, וחולקים איתנו את המוצרים הכי פופולריים שלהם. למשל, מדינות כמו איטליה, ספרד וצרפת מציעות משקאות ייחודיים עם טוויסט מודרני שמשלבים מסורת עם חדשנות, בעוד שמדינות כמו מקסיקו וברזיל מביאות עימן טעמים טרופיים עשירים ומרעננים. וכמובן, אי אפשר להשאיר מאחור את השוק האסייתי, את המשקאות המשוגעים של יפן וקוריאה, ועוד. איזה כיף!

כמה נתונים מעניינים על צריכת משקאות בקיץ

על פי דוח של Euromonitor International, השוק הגלובלי של משקאות קלים צמח ב-2022 ב-4.5%, והגיע לערך כולל של 1.8 טריליון דולר. מגמות הצריכה מראות עלייה משמעותית בביקוש למשקאות בריאים וטבעיים, כאשר צריכת מים בטעמים ומשקאות על בסיס פירות וצמחים נמצאת בעלייה מתמדת. לפי נתוני Mintel, כ-30% מהצרכנים בוחרים כיום במשקאות שמבוססים על רכיבים טבעיים ובריאים יותר. בישראל המצב דומה. לפי דוח של Allied Market Research, גם שוק הקוקטיילים הגלובלי צפוי לצמוח ב-6.1% מדי שנה, ולהגיע ל-1.63 מיליארד דולר עד 2027. שוק המשקאות המוגזים גם הוא צומח מדי שנה.

בין אם אתם מארחים חברים לברביקיו בגינה או פשוט נהנים מערב רגוע במרפסת, מגוון המשקאות המיוחדים שלנו הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להוסיף טעם ורעננות לקיץ שלכם. תזכרו – הקיץ הוא הזמן המושלם לגלות טעמים חדשים וליהנות ממשקאות מיוחדים שישאירו אתכם עם תחושה מרעננת ומספקת.

בואו נחזור לעניין – אז מה שותים בחום המטורף של קיץ 2024?

הנה כמה מותגים ומוצרים שאולי עדיין לא שמעתם עליהם או ניסיתם אותם, וחבל:

משקאות Bubble Tea

מותגBubble Tea  מציע משקאות מיוחדים שמשלבים טעמים ומרקמים לא שגרתיים בצורה מעניינת ומהנה. זהו מותג פופולרי שנולד בטייוואן בשנות ה-80. הוא מבוסס על תה, תוספות הנותנות טעם וכדורי טפיוקה קטנים ושחורים. פניני הטפיוקה מוסיפות מרקם לעיס ומהנה לכל לגימה. השילוב הייחודי והטעמים הנועזים הפך את המותג לפופולרי מאד ברחבי העולם, עם עשרות גרסאות וטעמים מותאמים אישית. מלבד פניני הטפיוקה, ניתן למצוא משקאות באבל טי עם תוספות אחרות, כמו זרעי בזיליקום או כדורי ג'לי שמתפוצצים בפה.

מותג המשקאות מונסטר

מונסטר (Monster) הוא מותג אמריקאי של משקאות אנרגיה שנוסד בשנת 2002 ומאז הפך לאחד ממותגי משקאות האנרגיה המובילים בעולם. הוא ידוע בזכות הטעמים הייחודיים והאריזות שלו, המעוצבות בצבעים עזים. המותג ידוע גם בזכות המעורבות הרבה שלו בתרבות הספורט האתגרי והמוזיקה. הוא תומך באירועים רבים ובספורטאים מתחומים כמו אופנועי שטח, סקייטבורד, סנובורד, ועוד, משתף פעולה עם אמנים ולהקות מתחום הרוק וההיפ הופ, ומציע אירועים ומופעים מוזיקליים.

משקאות מונסטר מכילים כמויות גדולות של קפאין, המעניק אנרגיה מיידית ומסייע במניעת עייפות. בנוסף, המשקאות מכילים תערובת של רכיבים נוספים המיועדים לשיפור הביצועים, כגון טאורין, גוארנה, ויטמינים מקבוצתB , גלוקורונולקטון וקרניטין. תערובת זו מיועדת לשפר את הערנות, הריכוז והביצועים הפיזיים, ויכולה להועיל לספורטאים, עובדים במשמרות, סטודנטים וכל מי שזקוק לתוספת אנרגיה במהלך היום. עם זאת, המשקאות פופולריים מאד גם בקרב בני נוער ומבוגרים צעירים.

משקאות Ocean Bomb (אושן בומב)

אושן בומב (Ocean Bomb) הוא מותג משקאות פופולרי מהמזרח הרחוק, המיוצר בטייוואן על ידי חברת YHB. המותג ידוע בזכות המשקאות המוגזים המרעננים שלו והאריזות המעוצבות הכוללות דמויות מפורסמות מאנימה ומשחקי וידאו. המים המשמשים לייצור משקאות אושן בומב נשאבים מן האוקיינוס דרך צינורות המים העמוקים ביותר באסיה, המגיעים עד לכ-710 מטר מתחת לפני הים. המים מטוהרים ומעובדים בטכנולוגיות מתקדמות המבטיחות איכות גבוהה במיוחד. המשקאות מבוססים על תמציות פרי טבעיות וממתיקים טבעיים, המעניקים להם טעמים מרעננים ומגוונים, אפילו טעם מלפפון!

אושן בומב ידועה במעורבותה הרבה בתרבות הפופ האסייתית, עם שיתופי פעולה רבים עם סדרות אנימה ומשחקי וידאו פופולריים. כל פחית מעוצבת עם דמות ואלמנטים מהם, מה שהופך את המוצרים לאטרקטיביים לאספנים ומעריצים.

משקאות MARVEL

מותג המשקאות מארוול כולל משקאות המביאים את עולמות גיבורי העל האהובים לקהל הרחב בצורה מרעננת וטעימה, תוך שיתוף פעולה עם חברות כגון AriZona Beverages.Super LXR Hero Hydration  הוא הקו חדש של משקאות ההידרציה המתקדמים של מארוול, שפותח במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות. המשקאות כוללים פורמולה מתקדמת של ויטמינים, אלקטרוליטים, חומצות אמינו ומיץ פרי טבעי, ומגיעים בשילובי טעמים נהדרים כמו אוכמניות ואסאי, פרי הדרקון ואבטיח, ועוד. המשקאות משווקים בבקבוקים מעוצבים עם דמויות אהובות של מארוול כמו איירון מן, קפטן אמריקה והענק הירוק.

שיתוף פעולה נוסף של מארוול הוא עם חברת קוקה קולה, שתוצאתו היא סדרה של פחיות ובקבוקי שתייה בעיצוב מיוחד עם יותר מ-30 דמויות מהיקום של מארוול, כולל איירון מן, הענק הירוק, קפטן אמריקה, לוקי ודמויות נוספות. האריזות כוללות אלמנט לסריקה שבאמצעותו ניתן לראות את הדמויות במציאות רבודה  (AR), ולזכות בפרסים כמו כרטיסים לסרטי מארוול, ועוד.

לסיכום, בקיץ 2024 השוק הישראלי מלא במגוון רחב של משקאות שמגיעים מכל קצוות העולם ומציעים חוויות שתייה חדשות שמשלבות טעמים טבעיים ומרעננים עם תוספות שהן חגיגה בפה, עיצובים מרהיבים ודמויות פופולריות. המשקאות מיועדים לכל קהלי היעד – מאוהבי האנימה והקומיקס ועד לחובבי המשקאות הבריאותיים והטבעיים, ומספקים פינוק וכיף שמתאימים בדיוק לימים החמים של הקיץ. רוצים לנסות טעם חדש ומפתיע? הזמינו באתר שלנו עד הבית, או היכנסו לסניף טסה הקרוב לביתכם ותוכלו לבחור מבין שלל המשקאות המשוגעים שעל המדפים!

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד