עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   איך לפנק באופן הכי מתוק את בני זוגכם ביום האהבה

איך לפנק באופן הכי מתוק את בני זוגכם ביום האהבה

מנות מתוקות ליום האהבה

החורף הוא העונה המושלמת להתפנק בפינוקים מתוקים דקדנטיים ומפנקים, ויום האהבה החל בפברואר הוא הזדמנות מצויינת להרשים את בני זוגכם, לפנק אותם ולהרעיף עליהם אהבה קולינרית. המנות המתוקות היוקרתיות האלה יספקו גם את החך האנין ביותר וישמחו כל לב אוהב:

קינוחים אופייניים לחורף, עם טוויסט

אחד מקינוחי החורף הנחשבים לקלאסיים ביותר באירופה הוא פודינג לחם חם. מנה זו, העשויה מרכיבים עשירים כמו פירות יבשים, ברנדי ותבלינים, היא התגלמות הפינוק. כדי לקחת אותה לשלב הבא, שקלו להשתמש בלחם בריוש או חלה במקום בלחם רגיל. לחמים אלה ידועים בטעמם העשיר והחמאתי. תוכלו להשתמש בברנדי איכותי ומיושן ובפירות יבשים באיכות הגבוהה ביותר כמו צימוקים זהובים ודומדמניות.

עוד פינוק חורפי טעים הוא קראמבל תפוחים חם. השתמשו בתפוחים איכותיים וטריים מזנים הידועים בטעמם המתוק והמורכב שיוסיפו עומק טעם לקראמבל שלכם. כדי להפוך אותו למושחת עוד יותר, הוסיפו לו כדור של גלידת וניל איכותית וטפטוף של קרם קרמל או מייפל מעליו.

לקינוח ראוותני באמת, נסו להכין סופלה. הקינוחים העדינים והאווריריים האלה ידועים לשמצה כקשים להכנה, אבל באמצעות הטכניקות והמרכיבים הנכונים ולאחר תרגול, תוכלו ליצור מנה שבאמת ראויה לערב חורפי מענג. הכינו את סופלה שוקולד שלכם מאבקת קקאו איכותית ושוקולד מריר בעל 65% מוצקי קקאו לפחות. מיטיבי הבישול והאפייה שביניכם יכולים להגדיל עשות ולהגיש אותו עם תוספת של קרם אנגלז או גנאש.

ומה עוד יכול לחמם ולהמתיק לנו את החורף?

מנה חורפית נהדרת היא פונדו שוקולד חם. פונדו שוקולד קלאסי מתבצע על ידי המסת שוקולד ושמנת יחד. כדי שיהיה ברמת גורמה, השתמשו בשוקולד באיכות גבוהה כגון שוקולד גודייבה או טורינו. שוקולדים אלה ידועים בטעמם העשיר והבוגר ויוסיפו עושר טעמים לפונדו שלכם. הוספת פולי וניל או שפריצים של ליקר כמו גרנד מרנייה או פרנג'ליקו יוסיפו מאד אף הם. טעימה משותפת באמצעות שיפודים עם מרשמלו היא אחד הדברים הכי רומנטיים שיש.

טארטים של פירות גם הם אופציה נהדרת לפינוק מתוק ליום האהבה. ניתן להכין את הטארטים ממגוון פירות, אך מומלץ במיוחד להשתמש בפירות עונתיים כגון אגסים, פירות יער, וכד'. פירות אלה ידועים בטעמם הייחודי והם טריים בעונה זו. בנוסף, השתמשו בצק עלים משובח ופזרו על הטארט שלכם אבקת סוכר מלמעלה. תוכלו ליצור את הטארט שלכם בצורת לב אם יש לכם תבנית מתאימה.

כחטיף מתוק ליום האהבה, לכו על טראפלס. טראפלס הם ממתקי שוקולד קטנים שקל יחסית להכין. הם עשויים מגנאש שוקולד, ביסקוויטים או עוגיות לוטוס וציפוי של פירורי קוקוס. אפשר להכינם גם משוקולד לבן, ואפילו להכין טראפלס טבעוניים העשויים מממרח תמרים, אגוזים וחלבה. כדי להכין טראפלס ברמת גורמה, השתמשו בחומרים משובחים והוסיפו להם טעמים ייחודיים כמו מנטה, לבנדר, תה ארל גריי, וודקה, וכו'. בנוסף, ניתן לגלגל את הטראפלס במגוון ציפויים אחרים כמו אבקת קקאו, אגוזים קצוצים או פיסטוק מגורר.

צרו אווירה מתאימה שתשדרג עוד יותר את התחושה הרומנטית

יצירת האווירה הנכונה לשם הנאה ממנות מתוקות אלו ביום האהבה היא חיונית כדי להעריך באופן מלא את הטעמים ואת החוויה. איך תוכלו לעשות זאת?

תאורה: צרו אווירה חמימה ונעימה על ידי עמעום האורות והדלקת נרות. ניתן גם להשתמש בנורות מחרוזת כדי להוסיף טאץ' של חו"ל.

מוזיקה: שימו מוזיקת רקע רכה שמשלימה את הקינוח שלכם, מוסיקה קלאסית, ג'אז, אמביינט או בלוז.

פרחים: השתמשו בפרחים בצבעים וסגנון התואמים את המנה שלכם כדי לשמח ולשדרג את אזור הארוחה.

סידור השולחן: ערכו את השולחן עם מפה יפה, כלים יפים ואחידים, מפיות ופלייסמטים, כדי להוסיף נופך של אלגנטיות.

טמפרטורה: וודאו שהחדר חם ונוח. תוכלו להשתמש במזגן, תנור, רדיאטור או אפילו בשמיכה כדי לחמם את עצמכם ולהתפנק בזמן שאתם נהנים מהקינוח שלכם.

רוצים להתייעץ איתנו בנושא ולקבל עוד רעיונות? צוותי החנויות שלנו עומדים לשירותכם וישמחו לעזור.

 

אולי יעניין אתכם גם:

איך לשלב משקאות אלכוהוליים וממתקים: מדריך להתאמת יין וממתקים לפינוק המושלם

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד