עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   מתכוני שבועות לילדים – עם ממתקים!

מתכוני שבועות לילדים – עם ממתקים!

מתכוני שבועות לילדים

שבועות הוא חג שילדים אוהבים מאד בדרך כלל כי רוב המאכלים הנהדרים שלו מתוקים וטעימים לחיכם. מכיוון שארוחת החג חלבית בכל מקרה, אפשר להשתולל כאן עם הגבינות והשמנת וליצור מנות מתוקות מטריפות ועשירות שכולם יאהבו, קטנים כגדולים. הנה כמה רעיונות מאת מומחי טסה שוקולד של מתכוני שבועות לילדים בשילוב ממתקים שכל המשפחה תעוף עליהם:

פיצת שוקולד מתוקה – מתכון קל ופשוט, וטעים בטירוף

כמעט כולם כבר יודעים להכין בצק פיצה, אז תוכלו להשתמש במתכון בצק הפיצה המוכר לכם. אם עדיין אין לכם מתכון אהוב שכזה, תוכלו להכין בצק בקלות באופן הבא –

מצרכים:

2 כוסות קמח

¾ כוס מים

1 כפית שמרים יבשים או כף שמרים טריים

2 כפות סוכר

קורט מלח

חממו תנור לחום 200 מעלות. לושו יחד את החומרים לפי הסדר הבא – קמח, מים, שמרים, סוכר ומלח. המשיכו ללוש עד לקבלת בצק אחיד ללא גושים ומעט דביק. העבירו את הבצק למשטח מקומח, לושו עוד מספר דקות וצרו מן הבצק כדור. הניחו את הבצק להתפחה עד שמכפיל את נפחו, לפחות שעה.

בשלב הבא, החליטו אם אתם רוצים ליצור פיצה אחת גדולה, או לחלק את הבצק למספר פיצות קטנות יותר. רדדו את הבצק או חלקי הבצק לגודל הרצוי, בעובי של כחצי ס"מ. עדיף לקפל מעט פנימה את השוליים החיצוניים של כל פיצה כדי שמלית השוקולד לא תישפך ממנה לצדדים. סדרו את הפיצות בתבנית על גבי נייר אפייה, והכניסו לתנור לכ-10 דקות, או עד שהפיצות מתקשות ומוזהבות.

ועכשיו בא החלק הכי כיפי – המילוי! כאן השמיים הם הגבול, וכמעט כל דבר הולך – ממרחי ריבת חלב, נוטלה, שוקולד מומס או סירופ שוקולד, מייפל, גנאש שוקולד או טופי (סוכר ומים מומסים לקרמל ומעורבבים היטב עם שמנת מתוקה), אינסטנט פודינג וניל, חמאת בוטנים, ממרח עוגיות לוטוס, ואפילו ממרח שוקולד השחר האהוב זה מצויין. אבל ממרח זה לא מספיק, צריך להוסיף תוספות וקישוטים! כמעט כל ממתק שוקולד יתאים – תוכלו לגרר שוקולד מקופלת מלמעלה, לסדר סוכריות צבעוניות, שערות חלבה, אבקת סוכר, שבבי קוקוס או שקדים, אגוזים מסוכרים קצוצים, m&m, שוקולד צ'יפס איכותיים, מרשמלו, ביגל'ה, ועוד ועוד, לפי מה שאתם או הילדים אוהבים.

דרך אגב, תמיד אפשר להפוך את הפיצה שלכם לקלצונה מתוק אם אתם מקפלים אותה לשניים ומהדקים את קצוות הבצק יחד ליצירת חצי עיגול ממולא בכל טוב.

לזניה מתוקה עם שוקולד ופינוקים

הנה עוד מתכון ממקור איטלקי שניתן בקלות להפוך למתכון מתוק. העקרון בלזניה הוא מילוי גבינתי בין עלי פסטה,  אך בדרך כלל כשאנו חושבים על לזניית גבינה, יש לנו בראש מילויים הכוללים ירקות מסוגים שונים ותיבול מלוח-פיקנטי. אבל מי אמר שלא ניתן להשתמש בגבינת הריקוטה המקובלת למילוי לזניית גבינה בטעמים מתוקים דווקא? הנה מתכון לדוגמא:

מצרכים:

¾ חבילה עלי לזניה יבשים מכל סוג שאתם אוהבים

2 חב' גבינת ריקוטה איכותית

לא חובה – 1 חב' אינסטנט פודינג וניל

¾ כוס סוכר

½ כפית תמצית וניל

מעט קליפת לימון מגוררת

מחממים תנור ל-180 מעלות. מערבבים היטב (אפשר להקציף מעט) את כל המצרכים מלבד עלי הלזניה. משמנים תבנית בינונית ומסדרים בתחתיתה שכבה של עלי לזניה, כך שיכסו את כל התבנית אך לא זה את זה. מסדרים בשכבה אחידה מעליהם שליש מתערובת המלית. ועכשיו אפשר להוסיף טעמים שאתם אוהבים, כולל כל האפשרויות המתוקות ממתכון הפיצה, או כל ממתק או קישוט מתוק אחר שעולה על דעתכם. חוזרים שוב פעמיים על סדר השכבות ומקשטים יפה מלמעלה. אופים בתנור כחצי שעה, עד שהלזניה מתגבשת ומזהיבה. צננו מעט, ואכלו בתיאבון!

חג שבועות שמח!

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד