עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   רעיונות לפיקניק ממתקים אביבי

רעיונות לפיקניק ממתקים אביבי

 

רעיונות לפיקניק ממתקים אביבי

צרו את סל הפיקניק המתוק האולטימטיבי להרפתקה הבאה שלכם בחיק הטבע

כשמדובר בפעילויות ישראליות אביביות, אין כמו פיקניק בפארק או בחוף הים. ואיזו דרך טובה יותר להמתיק את השהות שלכם בחיק הטבע מאשר עם מגוון מתוקים טעימים? הנה כמה רעיונות לפיקניק ממתקים לטיול הבא שלכם שישדרג את החוויה לכל המשפחה:

לפיקניק צריך להיערך מראש

רוב המשפחות הישראליות אוהבות מאד לצאת לטייל ברחבי הארץ, להכיר מקומות חדשים ואטרקציות, ולבלות בטבע. הדבר נכון כפליים בעונת האביב, בה מזג האוויר מושלם, הכל ירוק ופורח וכולם כבר משתוקקים להתאוורר בחוץ לאחר החורף ו"לתפוס קצת צבע". אבל כדי ליהנות מהפיקניקים שלכם, מומלץ להיערך מראש ולתכנן הכל בקפידה.

לא מספיק לקחת איתכם ערמות של בשר למנגל וקצת סלטים קנויים. וגם קצת נמאס. אפשר לשדרג מאד את הפיקניק ולהפוך אותו לטעים וכיפי, וגם בריא יותר, גם מבלי לעשות "על האש" ועם גיוון קולינרי קצת מעבר לשגרתי והמשעמם. הרי לא תמיד בא לנו להתלכלך ולהסריח מעשן, או לאכול ארוחת בשר כבדה בזמן פיקניק. אנחנו כאן לספק לכם כמה רעיונות נהדרים לצדדים המתוקים שיכולים להיות לפיקניק שלכם.

רעיונות לשדרוגים מתוקים לפיקניק

שילוב ממתקים בפיקניק הקיץ שלכם הוא דרך מהנה ויצירתית להמתיק את ההרפתקה שלכם בטבע. בין אם אתם מעדיפים סוכריות פירותיות, שוקולדיות או חמוצות, כל אחד יכול למצוא משהו מתוק ליהנות ממנו. אז אספו חברים ובני משפחה, ארזו את הסוכריות האהובות עליכם וצאו החוצה לפיקניק מתוק ובלתי נשכח!

פלטת ממתקים צבעונית: במקום פלטת הגבינות והפירות האהובה או פלטת נקניקים וזיתים, תוכלו להכין פלטת מתוקים צבעונית מהממת שתשבה את העין וכמובן תשמח את כל ילדי המשפחה. פלטה כזו יכולה לכלול פירות טריים, אגוזים ושוקולדים, טראפלס, פראלינים או כדורי שוקולד חלב, מריר או לבן, כדורי רפאלו, מוצארט או פררו רושה, אצבעות שוקולד של מרסי או קינדר, ועוד ועוד, כמיטב יד הדמיון הטובה עליכם. רצוי לכסות הכל בניילון נצמד ולהחזיק בקירור קל בצידנית עד לכחצי שעה לפני ההגשה.

שיפודי ממתקים DIY: שפדו את הממתקים, הפירות והמרשמלו האהובים עליכם על מקלות שיפודים. זו יכולה להיות פעילות משותפת שלכם עם הילדים לפני הפיקניק, ודרך מהנה ואינטראקטיבית ליהנות מהממתקים שלכם. חלקו לכל משתתף שיפוד צבעוני לאחר הארוחה העיקרית, והפכו את המראה הצבעוני והשמח לרגע אינסטגרם נהדר.

תערובת פופקורן וממתקים: ערבבו מעט פופקורן עם הסוכריות האהובות עליכם, זהו שילוב מתוק ומלוח שהוא מאד פופולרי בימינו. מלאו שקיות הפתעות בתערובת וסגרו אותן היטב לשמירת הטריות עד לאכילה. אפשרויות נוספות כוללות שדרוג טעמי הפופקורן באמצעות הכנתו עם קרמל או סירופ מייפל, מה שהופך את הטעמים המתוקים-מלוחים למענגים עוד יותר.

צנצנות ממולאות בממתקים: מלאו צנצנות זכוכית קטנות בסוכריות האהובות עליכם ובממתקים והפתעות נוספים, וקשרו סרט או חוט צבעוניים סביב המכסה. תוכלו להוסיף מדבקות שמות על גבי הצנצנות. מספר הצנצנות צריך להתאים למספר המשתתפים בפיקניק, כאשר אפשר להשקיע ולהכין לכל משתתף צנצנת עם הממתקים האהובים עליו ביותר. הצנצנת הופכת לפינוק חמוד ונייד שתוכלו לקחת איתכם לדרך. העניקו לילדי המשפחה בזמן הנסיעה, למשל, ותהנו משקט מופתי ורוגע עד שתגיעו ליעדכם.

חטיפי ממתקים קפואים: הקפיאו את חטיפי הממתקים האהובים עליכם לפינוק קריר ומרענן ביום חם. סניקרס, טוויקס וחטיפי קיט קאט עובדים נהדר גם בהקפאה. פשוט הכניסו אותם למקפיא למשך הלילה וארזו אותם בצידנית לפיקניק שלכם עם קרחומים או שקיות קרח יבש שישמרו על הקור עד לאכילה.

משקה לימונדה עם סוכריות: הוסיפו מעט מתיקות ללימונדה שלכם על ידי החדרת סוכריות הסוכריות האהובות עליכם. כתשו כמה סקיטלס או Starbursts וערבבו אותם בלימונדה שלכם למשקה פירותי ומרענן.

מוזלי ממתקים: ערבבו את הסוכריות האהובות עליכם עם אגוזים, זרעים ופירות יבשים כדי ליצור תערובת מוזלי מתוקה ומלוחה. אפשרות נוספת היא להוסיף לתערובת דבש, סילאן או טחינה, ואז ליצור ממנה כדורים או חטיפי בריאות מלבניים. הכינו אותם יום מראש ושמרו במקרר עד שיתייצבו. זהו חטיף נהדר לקחת איתכם לכל טיול.

בייגלה מצופה סוכריות: טובלים בייגלה בשוקולד מומס ומפזרים מעל את הסוכריות האהובות עליכם. זהו חטיף קל-הכנה שבטוח ירשים את חבריכם לפיקניק וישמח את כל ילדי המשפחה והחברים. ניתן להכין את החטיף גם עם פירות במקום בייגלה, חלופה בריאה יותר שעדיין תספק את הצורך במתוק. במקרה שמשתמשים בפירות, כדאי להכין את החטיף בבוקר הפיקניק כדי שהפירות לא יאבדו מצבעם ומרקמם.

טיפים נוספים לפיקניק מתוק:

כשאתם מתכננים את פיקניק הממתקים שלכם, הקפידו לקחת בחשבון הגבלות תזונתיות או אלרגיות של המשתתפים. ניתן ליצור סל פיקניק טעים שמתאים לצרכים של כולם על ידי שילוב ממתקים טבעוניים או ללא גלוטן, או אספקת מכלים נפרדים לאנשים הסובלים מאלרגיות. אם אחד המשתתפים או יותר סובלים מאלרגיות חריפות ומסוכנות לבוטנים או אגוזים, ניתן לוותר עליהם לחלוטין ולהשתמש בתחליפים.

אל תשכחו להביא איתכם כמובן מאכלים שאינם ממתקים כמו כריכים, פירות וירקות כדי לאזן את תפריט הפיקניק שלכם. כמו שהסבתות שלנו נהגו לומר, "ממתקים זה לא אוכל!". וכמובן, זכרו לארוז הרבה מים ומשקאות אחרים כדי להישאר רעננים ולמנוע התייבשות במהלך הפיקניק שלכם.

 

לסיכום, פיקניק מתוק הוא דרך מהנה וייחודית ליהנות ממזג האוויר האביבי עם חברים ובני משפחה. האפשרויות לשלב את הממתקים האהובים עליכם בסל הפיקניק שלכם הן אינסופיות. עם קצת יצירתיות ותכנון, תוכלו ליצור הרפתקה בלתי נשכחת בחיק הטבע שתשמח את כל המשתתפים.

רוצים להצטייד בקלות לפיקניק שלכם? היכנסו לאתר החנות שלנו והזמינו את כל המצרכים עד הבית.

 

 

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד