עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   שוקולד – יתרונות בריאותיים

שוקולד – יתרונות בריאותיים

משפט חכם אומר: תשעה מכל עשרה אנשים אוהבים שוקולד. העשירי משקר.

ועכשיו ברצינות. רוב האנשים אוהבים שוקולד. איך אפשר שלא? הוא טעים, הוא מתוק, הוא עושה טוב על הלב. אבל האם ידעתם שלאכילת שוקולד יש גם יתרונות רפואיים?

בראוניז schoggi

מתברר כי שוקולד מכיל חומרים חיוניים לא מעטים: הוא מכיל תיאנינים אשר מונעים את התרבות החיידקים בפה ומגינים על השיניים מפני עששת ודלקות חניכיים. השוקולד מסייע למניעת עששת עד כדי כך, שחוקרים יפניים ממליצים להוסיף קקאו למשחת השיניים ולמי הפה!

כולנו שמענו שמומלץ לקחת שוקולד למבחנים, כי הוא מעורר אותנו ומסלק את העייפות. אולם הוא לא רק מסלק את העייפות. השוקולד גם משפר את פעילות המוח, מווסת את חילוף החומרים התאי, משפר ומחזק את הזיכרון, משפר את מצב הרוח ומגביר את היכולת להתמודד עם מצבי לחץ. אין פלא שכל כך הרבהסטודנטים נכנסים עם טבלית שוקולד איכותי למבחנים…

שוקולד לא רק מסייע לפעילות המוחית ולמצב הרוח. הוא גם מחזק את העצמות ואת המערכת החיסונית, מונע אנמיה ומחלות עונתיות, מחזק את השרירים ומונע דיכאון, ואפילו – טיפ למתבגרים, ושיישאר בינינו – השוקולד מטפל בפצעים.

קיבלתם חשק לאכול שוקולד? עדיין לא? המשיכו לקרוא.

ספורטאים רבים אוכלים שוקולד כמקור אנרגיה. גם חולי סכרת אוכלים שוקולד במצבים של נפילת סוכר, כשהם זקוקים במהירות לסוכר. מחקרים מראים שהוא גם מסייע למניעת שבץ ולהסדרת הייצור והתפקוד של הטרומבוציטים. בשוקולד יש נוגדי חמצון בשם פלבנואידים. נוגדי חמצון אלה מעכבים את הטרומבוציטים מלהידבק זה אל זה, ובכך מונעים היווצרות קרישי דם במוח ובלב. בשוקולד יש גם חומצות שומן שתפקידן לאזן את הכולסטרול בדם. הן מעלות את רמת הכולסטרול ה"טוב" ומורידות את רמות הכולסטרול ה"רע".

בקרב נשים, נמצא כי השוקולד מקל משמעותית על תסמיני ה-PMS – תסמונת טרום-וסתית, הן על הכאב והן על הדיכאון ועל מצבי הרוח המלווים את רוב הנשים בתקופה זו. גם נשים בהריון מרוויחות מהשוקולד, חוץ מהטעם הטוב שלו: מתברר כי השוקולד מקל על תסמיני ההריון ומסייע להתפתחות העובר. אמונה טפלה אומרת שאשה שאוכלת הרבה שוקולד בהריון תלד ילד רגוע ומלא חיים שיודע להתגבר על מצבי מתח בקלות.

נו, למה אתם מחכים? רוצו לאכול שוקולד!

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד