עולם הממתקים של טאסא
וואטסאפ
דף הבית   >   חדשות ומאמרים   >   שקיות הפתעה ליום הולדת – כל הטיפים לשקיות מושלמות

שקיות הפתעה ליום הולדת – כל הטיפים לשקיות מושלמות

 

שקיות הפתעה ליום הולדת 2

מה שמים בתוך שקיות הפתעה ליום הולדת? מגוון ממתקים, חטיפים והפתעות איכותיים וכיפיים, מותאמים לגילאי הילדים. מה עוד כדאי לדעת על הכנת שקיות הפתעה ליום הולדת ואיך מומלץ להכין אותן? קראו את הטיפים של המומחים שלנו בנושא כדי לשלוח את האורחים הקטנים שלכם הביתה בסוף האירוע עם חיוך:

טיפ ראשון שקיות למילוי ליום הולדת הן לא מה שהיה פעם

תשכחו משקיות יום ההולדת הדלוחות שנהגנו לקבל כילדים לפני 30-40 שנה. ישראל התקדמה מאז, וגם ילדיה מצפים ליותר. אל תכניסו כמה חטיפי במבה וביגלה וסוכריה על מקל לשקית ותצפו לשביעות רצון. גם לילדים מגיע ליהנות ממתקים איכותיים, טריים, אסתטיים, מיוחדים ומעניינים. עדיפים צעצועים ואביזרי יצירה שניתן לעשות איתם משהו מאשר עוד סתם ממתק. אם אתם לא בטוחים לגבי בחירת התכולה, התייעצו עם ילדכם. הוא או היא מכירים הכי טוב את חבריהם, ויודעים מה הכי יתאים להם ומה ישמח אותם. אפשר לקחת את הילד איתכם כאשר אתם נוסעים לחנות לבחירת המוצרים והשקיות עצמן. 

טיפ שני – מה לשים בשקיות הפתעה ליום הולדת?

אנחנו יכולים לחשוב על מגוון ענק של פריטים, מעבר לממתקים וחטיפים, שיכולים להתאים – מצלמות פוקט חד-פעמיות, זכוכיות מגדלת, משרוקיות או מפוחיות, מחזיקי מפתחות מגניבים, קלפי קומיקס, אריזות נצנצים, כיסויים מגניבים לטלפון, פנסים, דוגמיות שפתון או קרמים, מצפנים, ועוד ועוד. עליאקספרס, למשל, הוא מקום נהדר למצוא בו הפתעות קטנות, חמודות, מועילות וזולות מאד, במיוחד בקניית כמות גדולה. 

ילדים אוהבים מאד להיות מופתעים, ואלמנט ההפתעה הוא כה חשוב, שהוא אפילו כלול בשם העניין. לכן חשוב מאד לגוון את תכולת שקיות ההפתעה ולהכניס לתוכן מוצרים חדשים בכל פעם. הילדים ממילא מקבלים מספיק במבה וביסלי באירועים עצמם, כך שלא כדאי לחזור על כך גם בתכולת השקיות. לעומת זאת ממתקים מסוגים חדשים, בצורות חדשות, בטעמים מיוחדים, צעצועים קטנים ופריטים משעשעים כמו מדבקות, קעקועים זמניים, צמיד, וכד' יתקבלו בשמחה ויתנו לאורחים הצעירים הרגשה שהשקעתם בהם מחשבה.

וישנה סיבה נוספת לכך שחשוב לגוון את סוגי וטעמי המוצרים שבשקית – נושא הטעם האישי. מובן שלא כל האורחים שלכם בעלי אותו הטעם, גם בממתקים וחטיפים. כאשר אתם מגוונים את תכולת שקיות ההפתעה, אתם מכסים את כל האפשרויות, כך שכל אורח יוכל למצוא בהן פריטים שיאהב.

שקיות הפתעה מוכנות ליום הולדת

טיפ שלישי תכולת שקיות הפתעה צריכה להתאים לגיל האורחים

שקית הפתעה ליום הולדת של בני שלוש אינה יכולה להיות דומה לזו הניתנת ביום הולדת של בני 8-9. בגילאים הצעירים יותר קיים אלמנט של בטיחות, ולכן יש לחשוב על פריטים שלא יהוו סכנה לחנק בזמן הבליעה או כל סכנה אחרת. גם טעמם של בני שלוש וארבע אינו דומה לזה של בני שמונה ותשע, ולגדולים יותר יש גם מודעות רבה יותר לאפשרויות, למותגים ולאסתטיקה של השקית.

בשל כל הסיבות הנ"ל, אתם חייבים לקחת בחשבון את גיל האורחים שלכם כשאתם בוחרים פריטים לשקיות ההפתעה. לילדים צעירים יותר, תוכלו לכלול צעצועים קטנים (אך בטיחותיים), מדבקות או חוברות צביעה זעירות. לילדים גדולים יותר הכניסו לשקיות חטיפים, פריטים חדשניים וטרנדיים, מתנות קטנות כגון מחזיקי מפתחות, עטים או גאדג'ט קטן ומגניב.

במקרים מסויימים גם למין האורחים יש משמעות, אך מומלץ להימנע מבחירות סטראוטיפיות ולא להסליל בהכרח בנות לפריטים ורודים הקשורים למראה, ובנים לפריטים הקשורים לכדורגל. כל מקרה לגופו. 

טיפ רביעי הקפידו על פריטים שאינם מסכנים את הלוקים באלרגיה

למרבה הצער, שיעור הילדים באוכלוסייה המפתחים אלרגיה לסוגי מזונות מסויימים עולה כל הזמן. לכן כדאי להקפיד לבדוק מראש האם ישנם ילדים בין המוזמנים ליום ההולדת הסובלים מאלרגיה או רגישויות למזון ולהתאים את האירוח ואת שקיות ההפתעה בהתאם. אלרגנים נפוצים להימנע מהם כוללים בעיקר אגוזים ובוטנים. אף אחד אינו רוצה לסכן את אורחיו ובוודאי אינו מעוניין שמישהו מהם יסיים את האירוע המרגש בבית החולים. לכן אל תדלגו על בירור חשוב זה בשום מקרה.

טיפ חמישי בחרו פריטים איכותיים לשקיות ההפתעה שלכם

גם כאן, המטרה היא לשמור על בריאות האורחים שלכם, והאחריות שלכם היא רבה. כאשר אתם בוחרים ורוכשים מוצרים ופריטי מזון לשקיות ההפתעה הקפידו לבדוק את תאריכי התפוגה ולוודא שכולם טריים ככל האפשר. חשוב לשמור על המוצרים, ועל השקיות המוכנות, בתנאים מתאימים, לא בחום או בקור קיצוניים ולא בתנאי לחות גבוהה. ממתקים לאירועים חייבים להישמר במקום בטוח, יבש ונקי.

עניין נוסף הוא איכות המוצרים שאתם בוחרים. מוצרים איכותיים מכילים מרכיבים בריאים יותר ומיוצרים בתנאים מפוקחים ומבוקרים העומדים בסטנדרטים מחמירים של נקיון ובטיחות. אז נכון שניתן להשיג מסטיקים וסוכריות זולים מאד בתפזורת בשוק, אך אינכם יודעים מה מקורם ובאילו תנאים יוצרו, הובלו ונשמרו. לכן בחירה טובה יותר תהיה מוצרים שהם אולי מעט יקרים יותר אך יגנו על בריאותם של הילדים המתארחים ביום ההולדת שלכם.

שקיות הפתעה לימי הולדת

טיפ שישי השקיעו גם באסתטיקה ובעיצוב של השקיות

שקיות צבעוניות מעוצבות מושכות את העין ומחממות את הלב. גם ילדים אוהבים אסתטיקה, ובמיוחד צבעוניות עליזה. בגילאים בוגרים יותר ילדים רבים מעדיפים דמויות אהובות ומוכרות על גבי המוצרים שהם מקבלים, או מוצרים הקשורים ומעוצבים בהקשר לנושא האירוע או לתחומי העניין שלהם. דרך אגב, תוכלו לבחור שקיות ידידותיות לסביבה, מתכלות או רב-שימושיות, כדי שהאורחים הצעירים יוכלו ללמוד מכם כיצד ניתן לשמור על כדור הארץ מבלי לפגוע בהנאה.

טיפ שביעי היו יצירתיים והוסיפו טאץ' אישי

הוספת מגע אישי לשקיות יכולה לגרום להם להרגיש מיוחדים ואהובים. תוכלו, למשל, להוסיף את שמות האורחים לשקיות או על תוויות על גבי השקית. תוכלו גם לכלול פתק בכתב יד המודה להם על שהגיעו למסיבה. תוכלו ליצור בעצמכם את ה"שקית", והיא לא חייבת באמת להיות שקית ניילון. ניתן ליצור כלי נייר יפים מאוריגמי, להכין יחד ספלים וכלי הגשה מחימר בצבעים מתאימים ליום ההולדת, להשתמש בסלסלות קש ואפילו בעציצים, ועוד ועוד. עצם הכנת הכלי יכולה להפוך לבילוי משותף וזמן איכות מרגש לכל המשפחה. 

 

לסיכום, מעט מחשבה מראש יכולה למנוע עוגמת נפש, להותיר את האורחים שלכם מרוצים ומסופקים לאחר האירוע, לחזק קשרים חברתיים עבור ילדיכם ולשמח את כל הנוגעים בדבר. בחנויות שלנו ובאתר החנות תמצאו מגוון ענק של פריטים ומוצרים המתאימים לשקיות הפתעה מקסימות. צוותי טסה ישמחו להמליץ ולייעץ לכם בנושא, כך שתקבלו בסופו של דבר שקיות הפתעה ליום הולדת שיהיו פשוט מושלמות עבור האורחים שלכם.

יום הולדת שמח!!

 

אולי יעניין אתכם גם: 

קישוטים לעוגת יום הולדת – מה הכי טרנדי בתחום?

lolypop
מותגים חמים שכולם אוהבים
שוקולד פררו רושה
שוקולד קינדר
שוקולד לינדט
שוקולד מילקה
שוקולד mm
עוגיות אוראו
שוקולד טורינו

*9242

  טלפון רב קוי
לוגו טסה שוקולד